Cid Skrevet 15. mai #4061 Del Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Nei, det er en uting og jeg gjør det aldri. Nei, han tenker ikke sånn om sin kamerat Hoppe. Er ikke dere sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai #4062 Del Skrevet 16. mai Nei. Jeg sliter allerede. Sommeren begynte tidlig og varer sikkert tilsvarende lengre. Tvi! 😠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet mandag kl 11:41 #4063 Del Skrevet mandag kl 11:41 Hoppetaujenta skrev (På 16.5.2025 den 7.55): Nei. Jeg sliter allerede. Sommeren begynte tidlig og varer sikkert tilsvarende lengre. Tvi! 😠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 14:31 #4064 Del Skrevet mandag kl 14:31 Akkurat fått mine nye gulvvifte, er trygg ut sommeren 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 09:02 #4065 Del Skrevet tirsdag kl 09:02 I natt hadde jeg vinduet åpent, men allikevel klarte jeg å surre meg rundt i seng/dyne/puter og ligge på kryss og tvers og ikke vite helt hvor jeg lå, bare fordi jeg var varm, kvalm og jeg likte det ikke. Bare rot i natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet tirsdag kl 19:29 #4066 Del Skrevet tirsdag kl 19:29 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): I natt hadde jeg vinduet åpent, men allikevel klarte jeg å surre meg rundt i seng/dyne/puter og ligge på kryss og tvers og ikke vite helt hvor jeg lå, bare fordi jeg var varm, kvalm og jeg likte det ikke. Bare rot i natt. Kjøp de viftene jeg skrev om. https://www.power.no/hjem-og-hage/inneklima/kjoeling/vifte/point-porf35w-oppladbar-vifte/p-2871393/?q=vifte Jeg sover i 12 timer, og de varer hele natten. Og bare bruk dynetrekk, uten dyne. Det gjør jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 19:31 #4067 Del Skrevet tirsdag kl 19:31 MalloryK skrev (Akkurat nå): Kjøp de viftene jeg skrev om. https://www.power.no/hjem-og-hage/inneklima/kjoeling/vifte/point-porf35w-oppladbar-vifte/p-2871393/?q=vifte Jeg sover i 12 timer, og de varer hele natten. Og bare bruk dynetrekk, uten dyne. Det gjør jeg Jeg har hatt dårlig opplevelse med å ha på vifte konstant, ble oftere syk. Så man skal være litt forsiktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet tirsdag kl 19:36 #4068 Del Skrevet tirsdag kl 19:36 Hvorfor det? De står i vinduskarmen hos meg, med åpent vindu. De gir jo bare frisk luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 19:47 #4069 Del Skrevet tirsdag kl 19:47 MalloryK skrev (7 minutter siden): Hvorfor det? De står i vinduskarmen hos meg, med åpent vindu. De gir jo bare frisk luft Jeg har gulvvifte og brukte å ha det på døgnet rundt, både på soverom og stue. Jeg ble ofte syk sist år og så leste jeg på diverse plasser på nettet om at den konstante blåsingen mot seg i lange perioder kan gi forkjølelses lignende symptomer. Så jeg sluttet i en periode og jeg har ikke vært syk siden desember, viser også at det bare var en vane jeg hadde å måtte ha den på hele tiden for nå er det nok å bare slå den på i noen minutter for å kjøle litt. Høres rart ut men er slik jeg har opplevd det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå