Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
59 minutter siden, Salka skrev:

Å, så digg. Og så sprek du er som går på fjelltur i denne varmen. :) 

Belønnet meg selv med en softis 😄 Faktisk bare spist det 2 ganger det siste tiåret 😛

1 time siden, Bonusmammaen skrev:

30 i skyggen her uten et vindpust 😓

stuck hjemme sykt barn. Å ta en kald dusj hjelper i ca 5 min. Aaaargh.

Uff, ikke noe kjekt :( Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre, du virker som et snilt menneske og du fortjener å ha det bra :klem1:

16 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Tøff du. Hadde jeg aldri orket :P

Haha jeg orket ikke heller men ble tvunget opp av kompisen min :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sittet alene i lunsjen de siste dagene fordi alle kollegaene mine absolutt skal sitte ute på takterrassen, der det ikke finnes én eneste skyggeflekk. Like greit, egentlig, så får jeg en halvtimes faktisk pause. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aldri ute når det er sol om sommeren. Trives best innendørs og hater å bli brun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge pent skal det bli makstemperatur på 20 grader her i Oslo på tirsdag! Og skyer! Om værmeldinga stemmer er det siste dagen med rundt 30 grader i morgen, det skal bli så himmelsk deilig. Jeg er så lei.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Duckie said:

Ifølge pent skal det bli makstemperatur på 20 grader her i Oslo på tirsdag! Og skyer! Om værmeldinga stemmer er det siste dagen med rundt 30 grader i morgen, det skal bli så himmelsk deilig. Jeg er så lei.

Godt vi er fler. I følge yr skal det også bli rundt 20 på tirsdag og helt nede i 12 grader på natta til uka :) Takk Gud for at det er 19 dager til sola snur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder full sol 32 grader i morgen, men ser de melder mildere til uka. Nå håper jeg ikke det blir endringer. Nå er jeg så møkk lei denne heten!! Hadde vært digg om det regner og var 15 grader i en uke. Da hadde jeg godtet meg og hvis noen hadde sutret, så sier jeg bare det de sier til meg "ikke klag" 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De drev og advarte mot tordenvær, jeg håpet at det skulle slå til, da blir det som regel en god regnskyll i tillegg. Men ser ikke ut som det er noe tordenvær i sikte her. Jeg gleder meg til høsten jeg. Her er litt inspirasjon om dere vil drømme dere bort.

cozy-fall-lead.jpg?quality=88&strip=all

Cozy-fall-home-1140x641.jpg

Fall-Books.png

Endret av Duckie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Duckie skrev:

De drev og advarte mot tordenvær, jeg håpet at det skulle slå til, da blir det som regel en god regnskyll i tillegg. Men ser ikke ut som det er noe tordenvær i sikte her. Jeg gleder meg til høsten jeg. Her er litt inspirasjon om dere vil drømme dere bort.

cozy-fall-lead.jpg?quality=88&strip=all

Cozy-fall-home-1140x641.jpg

Fall-Books.png

For en koselig illustrasjon :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Duckie said:

De drev og advarte mot tordenvær, jeg håpet at det skulle slå til, da blir det som regel en god regnskyll i tillegg. Men ser ikke ut som det er noe tordenvær i sikte her.

Det regner og tordner her nå (Oslo), men det blir vel ikke noe som monner. Litt hjelper det nok likevel, takk og lov.

Gleder meg til kjøligere vær jeg også. 20 grader er veldig passe for meg.

Endret av T-Rex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duckie skrev:

Det blir så deilig det. Håper det blir sånn også. Blir det 30 grader klikker jeg. Jeg skal i konfirmasjon imorgen og det er spådd 31 grader. Gruer meg skikkelig. :sukk: Sliter med angst og depresjon også og det blir verre i varmen siden jeg blir så dårlig av varmen og føler meg så unormal som ikke liker sterk varme. Heldigvis har jeg ikke bunad da (hadde ikke orket å ha den på om jeg hadde heller), men likevel. Jeg gruer meg. Håper magen min oppfører seg. Skulle ønske nevøen min var høstkonfirmant i stedet, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Dette kommer til å bli en laaang sommer...

Det er heldigvis veldig liten sjanse for at det blir så varmt som dette hele sommeren :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, Rumle skrev:

Det er heldigvis veldig liten sjanse for at det blir så varmt som dette hele sommeren :)

Husker sist år på samme tid, da var det kaldt 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Rumle said:

Og så kommer alle i august og klager over den dårlige sommeren fordi det ikke har vært sol og varmt i det hele tatt.

Det pleier heldigvis ikke å vare i flere måneder sånn her vær nei, så satse på at sommeren har gjort seg ferdig med mesteparten  nå. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duckie skrev:

Og så kommer alle i august og klager over den dårlige sommeren fordi det ikke har vært sol og varmt i det hele tatt.

Det er det verste. Folk skal alltid klage på hvor dårlig sommeren har vært. Det har jo nesten ikke vært sol :roll:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Winza
6 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Ser ut til å bli litt kjøligere neste uke, 19-23+ ☺️

Håper det blir her med

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIT ville jeg gjerne ha kunnet tidsreise meg akkurat nå. :rodmer:  For et vidunderlig sted...

De04BwBXUAEqdAi.jpg:large

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så hit, uansett hvor det hadde vært. :rodmer: 
DemFoTTW4AAiTPL.jpg:large

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...