Cid Skrevet 5. september #4041 Del Skrevet 5. september Heldigvis ikke så gale her lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brainstorm Skrevet 5. september #4042 Del Skrevet 5. september Hakkande gale her, for å sitere værdamene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. september #4043 Del Skrevet 5. september brainstorm skrev (1 minutt siden): Hakkande gale her, for å sitere værdamene. Eli Kari? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. september #4044 Del Skrevet 5. september Har vært 28 graser i skyggen her i dag, det er varmt det. Skal vist være sånn til over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #4045 Del Skrevet 5. september Vært helt jævlig varmt her idag og fryktelig lummert. 28 grader i september i Norge tror jeg ikke jeg har opplevd før. Spådd 25 grader i morgen. Håper ikke det blir så lummert da, for lummert vær er det verste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september #4046 Del Skrevet 6. september Veldig varmt her også allerede, men jeg vasker tøy og det er super tørk. Får være fornøyd med det og finne meg masse drikke med isbiter. +21 da jeg la meg i går. Null vind. Fyttikatta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 6. september #4047 Del Skrevet 6. september Det er varmt her også, men ikke så ille som det så ut. Ennå, ihvertfall, helgen er ikke over. Jeg føler veldig med dere som har opp mot tretti grader og tropenetter i september! Huff! Men, nå skal det snart være over, dere! Vi skal klare de siste dagene av denne fæle, evigvarende sommeren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 1. oktober #4048 Del Skrevet 1. oktober 10 grader og overskyet her. Nydelig😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå