Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hurra! Regn :regn:

Snakk for deg selv, her er det sol og varme :gjeiper:

Og det verste er at avisene skriver at "nå kommer sommeren". Når forsvant den egentlig? Synes ikke folk det er sommer før det er minst 25 grader og sol døgnet rundt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden får hvile så langt i sommer, ser det ut til. :)

Kan det bety at varmen er snill med oss avvikere inntil videre, over det ganske land?

Slik er det i alle fall her hos meg. Joda, jeg bruker vifta hver eneste dag jeg, men det er levelig innendørs.

Det er i grunnen alt jeg krever om sommeren; en kjølig flaggermus-katakombe som jeg kan søke tilflukt i.

:nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne tråden får hvile så langt i sommer, ser det ut til. :)

Kan det bety at varmen er snill med oss avvikere inntil videre, over det ganske land?

Slik er det i alle fall her hos meg. Joda, jeg bruker vifta hver eneste dag jeg, men det er levelig innendørs.

Det er i grunnen alt jeg krever om sommeren; en kjølig flaggermus-katakombe som jeg kan søke tilflukt i.

:nigo:

Er ikke mange dagene siden forrige hetebølge, har du fortrengt den? Og i går skinte sola i Oslo det meste av dagen, selv om mine kolleger på jobben sa "regn nå igjen!!?" da det kom noen få dråper i dag.

Anonym poster: e2fbfbc5854608bbfa682d5e548566bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mange dagene siden forrige hetebølge, har du fortrengt den?

Altså, bølge og bølge fru Blom...jeg fortrenger alt så fort jeg bare kan jeg. Her jeg bor har det lagt på mellom femten og tyve grader hver dag (og helt ned mot fem pluss om nettene), vært endel overskyet og regn...og kjølig vind når sola har stått på - stortsett. Jeg overlever greit denne sommeren. Jaffal så langt. :jepp:

Når det var varmt før, var folk innom her for å klage sin frustrasjon og forbannelse daglig. Det ser ut til at det ikke er så ille der ute ennå. Kanskje hele sommeren blir av det "kjøligere slaget" i år.

Jeg jubler på forhånd. Jippi! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte stå i 4 timer da de kun hadde mørke plaststoler der jeg var. Alle andre satt. Dere skjønner nok hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Uff, jeg får hetta av folk som påstår at det regner hele tiden, når det faktisk har vært sol omtrent hver eneste dag. Det teller tydeligvis ikke, med mindre sola skinner absolutt hele tiden, og det er minimum 25 grader. Jeg kunne unnet folk litt varme, om de hadde husket den etterpå. Men når alt er glemt ved første sky i horisonten, så trenger jo ikke folk ha sommer i det hele tatt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytterakkern så varm ,klamt og ekkelt det er!

2 vifter i fullt kjør og jeg er neddynka i svette! Æsj æsj og æsj

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy

Alt var så bra frem til i dag.. varmen kom.. håper på regn til helgen så jeg får opp humøret litt. Å nei jeg spøker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææææææææææææ.

Å jobbe i denne varmen er helsefarlig :<

Jeg døyr.

Heldigvis har vi en stor kjøl hvor det er mellom 4 til 6 grader i. Herlig å gå inn å bare slappe av litt =)

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 22 her, men det er totalt overskyet og klamt. Kan gjerne ta en skvett regn igjen, takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes regn gjør det mye verre. Hvis jeg går ute i regnet mens det er varmt svetter jeg i en halvtime etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Til min store glede er det meldt regn langt ut i neste uke :regn:

Ja, endelig regner det :)

Hvis jeg sier det til mine venner, tror de faktisk jeg spøker! Men egentlig kan det jo bare regne, siden det uansett er alt folk husker i ettertid. Det har jo regnet hele sommeren flere år på rad om man skal tro på flertallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk jeg 20 minutter ute, det er varmt og det regner. Jeg kunne steikt egg under puppene nå, det blir så varmt der. Og svetten renner og renner og renner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...