Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Del Skrevet 5. juni 2008 Noen som kan skrive indisk her? Om man finner alfabetet, er det bare å finne bokstavene- oversette ordet på egenhånd? Høres kanskje dumt ut. Men om jeg har forstått det rett, så beyr kinesiske tegn/ bokstaver flere ting.. :klø: Jeg skulle nemlig har oversatt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Del Skrevet 5. juni 2008 Hvilket av de over 1000 språkene tenkte du på? http://no.wikipedia.org/wiki/India Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Del Skrevet 5. juni 2008 Hindi er vel det offisielle språker.. Så f.eks Hindi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 10. juni 2008 #4 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Jeg vil ikke anbefale deg å oversette noe til hindi ut fra en ordbok. Slik oversettelse går sjelden bra, uansett hvilket språk og alfabet det er snakk om. Endret 13. november 2009 av Ninen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå