Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2003 #1 Skrevet 19. mai 2003 Hei, Huden min ser tørr ut av disse billigmerkene... jeg har veldig sensistiv hud...så hvem er best og hva er best av kanebo eller shiseido..( jeg må naturligvis ha en som inneholder olje) og en bra concealer..som ikke kladder seg så fryktelig..? er det noen andre bra merker også?
Croft Skrevet 19. mai 2003 #2 Skrevet 19. mai 2003 Hei, Har du prøvd Decleor? Hos en hudpleier får hjelp til å velge den Decleor kremen som passer for deg og jeg synes absolutt det er verdt det!
Gjest Ethereal Skrevet 19. mai 2003 #3 Skrevet 19. mai 2003 Foundation er ikke helt min greie, men jeg har concealeren fra Kanebo, og den kladder absolutt ikke i det hele tatt, og den er heller ikke tørr. Det finnes tre farger, og nr 2 passer min hud perfekt. Jeg har hørt at mange liker foundationen Cream Finish (eller noe slikt) fra Kanebo. @Croft: Decleor har vel ikke lenger sminke i sortimentet sitt her til lands? M
glaciera Skrevet 19. mai 2003 #4 Skrevet 19. mai 2003 Kanebo er kjempebra, de har ulike foundations for ulike hudtyper. Ellers kan jeg anbefale Clinique. De har også ulike produkter for ulike hudtyper, og stort utvalg både i flytende, krempudder og tørre pudder. De har dessuten mange nyanser. På toppen av det hele er Clinique et billig merke. Altså blant de bedre seriene. Foundations lå på litt over 200 sist jeg sjekket. Jeg har også tørr, sensitiv hud og var veldig fornøyd med "Soft Finish"-typen.
Croft Skrevet 19. mai 2003 #5 Skrevet 19. mai 2003 @Croft: Decleor har vel ikke lenger sminke i sortimentet sitt her til lands? M Ups! kansje ikke - bor ikke i Norge...
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2003 #7 Skrevet 19. mai 2003 takk for svar =) jeg skal sjekke ut litt =)
Cilla Skrevet 19. mai 2003 #8 Skrevet 19. mai 2003 Dermalogica sin er suveren!! YES YEs Yes! *bøyer med i støvet for dermalogica*!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå