Husfrua Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Noen som vet om noen som fotograferer akt foto i Fredrikstad/Sarpsborg? Tenkte jeg skulle gi ei mappe med bilder av meg i morgen gave
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har tatt aktfotografier flere ganger, også i morgengave til mannen min. Har alltid brukt Knut Hoftun Knudsen i Drammen. Det er et lite stykke fra Østfold (bor i Østfold selv), men absolutt verdt det. Han er utrolig dyktig! Google navnet hans så finner du hjemmesiden hans :-)
Gjest Eurodice Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Noen som vet om noen som fotograferer akt foto i Fredrikstad/Sarpsborg? Tenkte jeg skulle gi ei mappe med bilder av meg i morgen gave Ståle Tvete er en allsidig, dyktig fotograf. Han bor på Gressvik, og har lokaler i Fredrikstad sentrum, tror jeg. Telefonnummer er det vel ikke tillatt å oppgi her, men du finner ham i katalogen og på google.
Gjest Ras Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Nå har jeg bestilt time hos Ståle Tvete, men er litt usikker på om jeg skal gi bort en mappe med flere bilder.. Hva er vanlig her??
Gjest Gjest_rita_* Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Her har du en seriøs og meget dyktig aktfotograf i Sarpsborg: http://www.haslien.no/
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Jeg har tatt aktfotografier flere ganger, også i morgengave til mannen min. Har alltid brukt Knut Hoftun Knudsen i Drammen. Det er et lite stykke fra Østfold (bor i Østfold selv), men absolutt verdt det. Han er utrolig dyktig! Google navnet hans så finner du hjemmesiden hans :-) Jeg tok også aktbilder hos Knut Hoftun Knudsen i Drammen, og ga disse i morgengave til mannen min. Bildene ble veldig bra, og han var behagelig å jobbe med. MEN han la ut bildene av meg på internett - selv om jeg hadde sagt nei på forhånd!!!!! Og presset på for å få lov å fortsette å ha dem der, da jeg sa nei igjen. Ganske ufyselig gjort synes jeg. :(
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Hei. Bare som en liten ettertanke. Jeg vurderte å gi mannen min slike bilder i morgengave, han liker at jeg tar bilder av meg, og at jeg sender ham bilder på melding og slikt. Iallefall så droppet jeg akt fotografering, og gav han heller en tur med russisk kampfly.. Gjett om han ble glad!!! DA jeg sa hva jeg hadde tenkt å gi, så sa han at han hadde blitt skuffet om han bare fikk det, og det forstår jeg jo:) Kan være hyggelig å legge ved en annen liten ting som du vet han vil sette pris på
øyenstikker Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Hei. Bare som en liten ettertanke. Jeg vurderte å gi mannen min slike bilder i morgengave, han liker at jeg tar bilder av meg, og at jeg sender ham bilder på melding og slikt. Iallefall så droppet jeg akt fotografering, og gav han heller en tur med russisk kampfly.. Gjett om han ble glad!!! DA jeg sa hva jeg hadde tenkt å gi, så sa han at han hadde blitt skuffet om han bare fikk det, og det forstår jeg jo:) Kan være hyggelig å legge ved en annen liten ting som du vet han vil sette pris på Jeg ga aktfotografier av meg i album. Med blant annet brudeundertøyet.Han blesåårørtå sååå glad for dette, og mentedet var den beste gaven han kunne fått. Han satt så stor pris på dette. Så hvorfor legge ved noe mer...?? Dessuten så er det tanken som teller når det gjelder gaver...såå bli skuffet hvis en bare får det å det..syns jeg ertt å slett er PRIMADONNA-fakter!
Alva Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Jeg skjønner ikke greia med å gi bort aktbilder/nakenbilder/avkledde bilder av seg selv jeg da. Og ja, mannen min hadde blitt - om ikke skuffet - så litt sånn "Okei...?" Han ser meg jo naken hver dag uansett, "spenningen" rundt slike bilder er vel å faktisk TA dem, ikke SE på dem? Sånne "det er tanken som teller"-gaver er som regel kjempesøte, men i de fleste tilfeller er de kjøpt/laget/ordnet på brudens premisser, minnebøker osv er en sentimental damegreie! JEG kunne godt tenkt meg en minnebok med masse bilder, utklipp, små dikt/ting skrevet til meg fra min kjære - han bryr seg vel egentlig katta om det... Alle er selvfølgelig ikke like, men jeg håper man tenker seg om og ser litt nøkternt på det før man gir bort en slik gave jeg - er mannen/kjæresten min typen til å like dette, eller er det egentlig JEG som liker dette? (Forøvrig tok vi selv bilder bryllupsnatta, både med og uten fullt brudeundertøy. Ligger i en mappe på pc'en og har ikke vært åpnet siden)
Gjest regine ii Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Veldig enig med siste taler dessuten: er det ikke gått litt inflasjon i "mappe med akt-foto" som morgengave til mannen? Syns stadig det er/har vært tråder om dette her inne og andre steder hvor bryllup diskuteres. Selfølgelig - bryllup ER tradisjoner og "alle" (eller iallfall veldig mange) gjør det samme som alle andre, så i så henseende er det sikkert greit med aktfoto.
Gjest en annen Alva :) Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Jeg skjønner ikke greia med å gi bort aktbilder/nakenbilder/avkledde bilder av seg selv jeg da. Og ja, mannen min hadde blitt - om ikke skuffet - så litt sånn "Okei...?" Han ser meg jo naken hver dag uansett, "spenningen" rundt slike bilder er vel å faktisk TA dem, ikke SE på dem? Sånne "det er tanken som teller"-gaver er som regel kjempesøte, men i de fleste tilfeller er de kjøpt/laget/ordnet på brudens premisser, minnebøker osv er en sentimental damegreie! JEG kunne godt tenkt meg en minnebok med masse bilder, utklipp, små dikt/ting skrevet til meg fra min kjære - han bryr seg vel egentlig katta om det... Alle er selvfølgelig ikke like, men jeg håper man tenker seg om og ser litt nøkternt på det før man gir bort en slik gave jeg - er mannen/kjæresten min typen til å like dette, eller er det egentlig JEG som liker dette? (Forøvrig tok vi selv bilder bryllupsnatta, både med og uten fullt brudeundertøy. Ligger i en mappe på pc'en og har ikke vært åpnet siden) Det er noe helt annet å gi bort proffe aktbilder enn å knipse noen bilder av hverandre på bryllupsnatta (i hvert fall hvis du ikke er en veldig dyktig fotograf selv)!! På mine bilder ser jeg virkelig bra ut, og sjelden har min fotointeresserte mann klart å fange lignende bilder av meg på kameraet. Bilder tatt i studio med riktig lyssetting og profesjonell behandling etterpå, fikk meg (nesten) til å se ut som en fotomodell :) Dessuten er det kult å ha bilder av seg selv fra da man var ung og så bra ut (men dette gjelder jo selvsagt enten man har tatt dem selv eller fått dem tatt av en fotograf). Ellers er jeg selvsagt helt enig i at man må tenke på hvem man egentlig gleder med slike gaver. Selv gledet jeg både meg selv og mannen med et akt-foto-album i morgengave, han hadde aldri kommet på det, og syntes det var helt rått. (Og i samme slengen kan jeg jo skryte litt av at jeg aldri hadde hørt om noen andre som hadde gitt denne gaven til sin tilkommende, begynner å bli noen år siden jeg giftet meg, serru.. Vi var i hvert fall veldig fornøyde. Så - det noen ikke skjønner vitsen med, passer glimrende for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå