Husfrua Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal gifte meg borgerlig og vil derfor ha et enkelt bryllup. Jeg har valgt å ha brudekjole, men da uten slep, syns det blit mere passende når jeg ikke skal i kirka. Men så var det brudebuketten. Tenkte jeg burde velge noe enkelt som liljer eller noe. Hva tror dere, bør buketten også være vedig enkel i et sånt bryllup. Og er det vanlig å ha med den på selve vielsen, den går jo tross alt veldig fort og foregår på et kontor. Er vel mest for fotograferingen jeg vil ha bukett
Saeria Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Etter hva jeg har oppfattet er det mange som har bukett når de gifter seg borgerlig, inkludert under vielen. Både store som små, så jeg ville valgt ut i fra hva jeg selv likte. Endret 5. juni 2008 av Saeria
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Her jeg bor er det egentlig ingen grunn til å gjøre noe mindre ut av kjole og bukett om man gifter seg borgerlig istedet for i kirka. Vielsen foregår ikke på et kontor, men i et stilrent og høytidelig seremonirom. Bruk det du vil. Ikke bry deg så mye om hva som er vanlig eller hva andre mener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå