lolitamus Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har du kjøpt noe på tv shop som var VERDT pengene? Funker produktet? Jeg vil ha ALLES erfaringer på godt og vondt... og jeg har på følelsen at det er mest dårlig erfaring..... :gjeiper: hehe, selv lurer jeg litt på produktene; proactiv, youthfull essence,new today, vibroshape og andre "slanke-ting" og "bra-for-huden-ting" Jeg blir jo alltid helt SOLGT når jeg ser på tvshop, men klarer å styre meg, for alt er jo waaay to good to be truth!
Gjest Bond Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Tja, har heller aldri kjøpe noen av de HELT nye produktene som Chuck Norris har brukt for 20 år... :-D Det var en damp-koker som jeg så en gang og tenkte at det er sikkert ikke så dumt, men er ganske skeptisk å kjøpe noe jeg ikke har hatt mulighet å se nærmere på (det er mange ting jeg ikke hadde kjøpt på nettet heller). Da det gjelder kvalitet, da min oppfatning er at gode ting selger seg selv, så det må jo være noe feil med de ting de så desperat må selge til noen?
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg blir jo alltid helt SOLGT når jeg ser på tvshop, men klarer å styre meg, for alt er jo waaay to good to be truth! Samme her
Gjest Raptuza Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Vi har kjøpt 2 trim apparat, et for mage og ei "tråkkemaskin". Greie produkt. Litt dyre einast.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Har vel egentlig ikke kjøpt noe som virkelig er verdt pengene, men handle gjør jeg, selv om jeg synes det er flaut å gå på postkontoret og hente pakken... Er liksom litt flaut at jeg har latt meg lure til å handle på tvshop
Nausicaä Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Mormor har en slik en. Den bråker sykt mye, og plukker bare opp smuler og støv av en viss størrelse. Men grei nok når man skal samle sammen rusk på kjøkkengulvet etc. Den er ganske lett, mye lettere enn en støvsuger, og rask å lade. Så grei for gamle mennesker som ikke orker å dra på en støvsuger. Og den har holdt i et halvt år nå. De smågreiene som følger med funker dårligege enn den store.
lolitamus Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 Jeg prøvde noe som skulle trekke inn musklene, så skulle du få mindre mage... ab trainer eller hva det het.... Funka ikke :/ Lenge lenge siden jeg prøvde... Den dag i dag har jeg styrt laangt unna sånne "mirakel" greier på tvshop.. Men noen som har prøvd noen av smoothie maskinene, eller lignende?? Jeg ønsker meg en dritbra smoothie maskin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå