Gå til innhold

onanering i dusj

Fremhevede innlegg

Gjest pipppip
Skrevet

Er det farlig å få for mye vann i sjeden når man leker med dusjstrålen? det kommer jo ut igjen...(a)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha blitt fortalt at man skal unngå selve dusjstrålen fra å komme inn i selve kjedeåpningen, da dette kan gi urinveisinfeksjon.

Gjest Gjest
Skrevet

En veldig vanlig onanering for kvinner er i dusjen,sett strålen mot vagina og nyt dette,

Dertter skru av dusjhodet sånn at du får en hardere ståle og juster hardheten med krana!

NEI, TRÅDSTARTER ikke noe farlig med det i det hele tatt - men trykk vannet ut kunn for ditt eget behag senere og ikke fordi det er farlig :)

Gjest Gjest
Skrevet
Mener å ha blitt fortalt at man skal unngå selve dusjstrålen fra å komme inn i selve kjedeåpningen, da dette kan gi urinveisinfeksjon.

Skjeden har ingenting med UVI å gjøre. Det er nærmere klitoris urinrørsåpningen er plassert.

Jeg kan få svak UVI av dusjonanering, og lurer også på om jeg innimellom får sopp. Det går over av seg selv etter et par dager med c-vitaminer osv, men det har blitt til at jeg heller bruker en vibrator i sengen.

Skrevet

Her trengs det litt opplæring ;)

Det er ikke farlig med reint vann nei!

• 1 måned senere...
Skrevet
:dusje: Farlig er d vel ikke. Men en trenger ikke overdrive da. Ikke skyll ut alle naturlige safter der nede. Da kan en vel få lettere sopp etc..
Gjest Gjest
Skrevet

Man skal ikke få for mye vann inn i skjeden fordi det han irritere den naturlige floraen som er der. At man får litt inn er jo ganske vanlig, men ikke ta selve strålen inn i skjeden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...