Tusseline Skrevet 19. mai 2003 #1 Skrevet 19. mai 2003 Er kjempefan av John Irving, og lurer på om noen har lest denne boken? Hva synes du?
Suzy Skrevet 19. mai 2003 #2 Skrevet 19. mai 2003 Jah! Jeg har lest den :D Jeg liker John Irving veldig godt og likte også denne. Veldig bra, pussig og underfundig, som alt det andre han har. Favoritten min er nå likevel Enke for et år. Det er en av de vakreste bøkene jeg noen gang har lest. Men Den fjerde hånden anbefales! Suz
Gjest Zalomine Skrevet 19. mai 2003 #3 Skrevet 19. mai 2003 Enig. Helt enig. Vel, jge trur når jeg tenker meg om at jeg ikke har lest så mye annet av ham enn de to bøkene. Enke for et år fikk jeg av min bror da jeg sa at jeg ønske meg ei "tykk, god bok", og han gikk på bokhandleren og gjentok dette. Det er ei fantastisk fin bok det. Den fjerde hånde leste jeg i fjor, og ejg synes at også det var ei kjempebra bok. Garantert at disse blir lest flere ganger, og at John Irving sine andre bøker står på ønskelista mi.
Gjest Tristessa Skrevet 19. mai 2003 #4 Skrevet 19. mai 2003 Jeg elsker Irving, han er en av mine favorittforfattere, og jeg likte boken godt. Artig tankeeksperiment, og jeg kan ikke gjenta meg for ofte - jeg føler meg så rettferdiggjort når jeg leser Irving!
Tusenfryd Skrevet 19. mai 2003 #5 Skrevet 19. mai 2003 Anbefaler boken - kos deg! det har forøvrig vært en tråd om denne tidligere, der var det flere som kom med sine leseropplevelser.
VesleBråka Skrevet 19. mai 2003 #6 Skrevet 19. mai 2003 Hvis dere liker John Irving, så må dere lese En bønn for owen meany og Garps bok. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken av disse som er yndlings-irvingen min. Begge er veldig bra, men kanskje den siste? Enke for et år og Den fjerde hånden er gode bøker, underfundige og rørende og spesi på samme tid. Jeg likte slett ikke Sirkusbarn.. Men hotel new hampshire er også bra.
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2003 #7 Skrevet 20. mai 2003 Owen Meany er den beste, synes jeg - snakk om punch-line! Jeg hater bøker som er kjempebra, morsomme å lese og amn bare koser seg, så er slutten som å stikke tunga ut av vinduet. Men Owen Meany er slett ikke slik. Kom heller aldri innpå Sirkusbarn...
ragnalina Skrevet 21. mai 2003 #8 Skrevet 21. mai 2003 Den fjerde hånden kan trygt anbefales! Likte Sirkusbarn godt jeg! Den kunne innimellom ha litt samme stil som noen av Salman Rushdies bøker (spesielt the Ground Beneath Her Feet) syns jeg, men det syns jeg personlig er en bra ting. Har nevnt det før her inne, men jeg har enda tilgode å lese en bok av John Irving som jeg ikke likte..
Tusseline Skrevet 21. mai 2003 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2003 Tusen hjertelig for fine tilbakemeldinger! Har begynt på boken nå... O, gud som jeg koser meg *hyller Irving og hans mesterverk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå