Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

er det bare jeg som ikke takler folk som bruker parfyme. Spesielt kvinner litt oppe i årene!! Hvorfor er folk så opptatt av å luke så sterkt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Parfyme er en fin ting så lenge man ikke er allergisk. Problemet er dem som tror man skal gni seg inn med parfyme på linje med fuktighetskrem. :nei:

Skrevet

Parfyme skal man bruke veldig forsiktig, dvs. lite av. Noen tror dessverre at man skal bade i parfyme. :spy:

Gjest Lamia Lenis
Skrevet (endret)

...

Endret av Lamia Lenis
Gjest Lacuna
Skrevet

Jeg bruker parfyme selv, men i små doser. Her om dagen måtte jeg flytte meg på bussen fordi damen som satt foran meg hadde badet i D&G The One. Jeg pleide å like den, men det er så mange som overdoserer at man skulle tro de ikke eide luktesans. :sprettoy:

Gjest Raptuza
Skrevet

Nokon blir heilt immun mot sin eigen parfyme.....

Gjest Gjest
Skrevet
Parfyme er ille ja, men ingenting slår folk som nettopp har røyka som setter seg ved siden av deg på bussen! Jævler... *mumle*

Ha-ha, jeg har det nøyaktig motsatt.

(Røyk er ille ja, men ingenting slår at en som er overparfymert setter seg ved siden av deg på bussen! Jævler... *mumle*)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har måttet gå av bussen noen ganger for jeg har følt det som om jeg skulle bli kvalt av parfymelukten. Selv om jeg ikke er allergisk.

Problemet er at folk blir så vant til parfymelukten sin at de slutter å kjenne den selv, og derfor så tar de på mer og mer, helt til de selv også lukter det.

Jeg mener det er en uting å bruke parfyme, som man -vet- så mange er allergisk mot. Og så kommer det med smak og behag inn; noen parfymer stinker rett og slett ifølge meg, men jeg antar at de som bruker den synes den lukter godt.

Det er jo folk som bader i parfyme når de skal ut og fly også... Utrolig solidarisk, hva om sidemannen på flyet er allergisk da? Ikke så lett å bare gå av flyet...

Skrevet

Noe av det verste jeg vet er folk som har på pure poison parfymene... de er så kvalme at det går ikke an å beskrive en gang! :spy: Blir med en gang kvalm og får vondt i hodet hvis noen rundt meg går med de. Og de fleste aner hvertfall ikke at det er en 1 spray max type parfyme...

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvist det bare er den poison parfymen du blir kvalm av, så skal du vel klare deg. Hva bruker du forresten?

Skrevet

jeg blir kvalm av mange parfymer... den er en av de verste.

jeg bruker selv tribute av Mary Kay;)

Gjest Bloodless
Skrevet

Jeg bruker parfyme nesten hver dag, men sprayer i lufta og går gjennom. Vil lukte godt, men ikke overdøve all annen lukt i rommet. :sjenert:

Mannfolk er forresten enda verre noen ganger, skulle tro de hadde badet i parfyme.

Gjest Gjest
Skrevet

Svigermora mi er en av de damene som "bader" seg i parfyme. Hun stinker rett og slett. En god blanding av sigaretter og STERK kjerringparfyme :nei:

Må skifte klær etter at jeg har vært på besøk hos henne. Til og med innpakningspapir, poser, kasseroller osv som vi får / låner hos henne stinker parfyme og røyk...huff og huff...

Skrevet

Sånn har jeg det med Be Delicious-parfymene! Fjortisser som har rullet seg i parfyme, det.

*slafse sjokolade* :sjokolade:

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker selv parfyme, men gjør som en over her, sprayer i lufta og går igjennom. Også varierer jeg litt, slik at jeg ikke bruker samme type parfyme i en lang periode, slik at jeg ikke blir immun mot lukta.

Men eldre damer, sjisj. Holder på å gå i bakken når noen overparfymerte går forbi meg.

Skrevet

Synes de fleste parfymer lukter ganske godt. Bortsett fra 4711 og de som bruker spraydeodoranter til 29,90 over hele kroppen, da. Det jeg absolutt ikke orker, er GAMMEL parfymeduft, sånn som det blir av klær som har blitt brukt med rikelig parfyme og deretter har hengt i skapet en stund. Det er skikkelig pyton. :spy:

Men enig i at altfor mye parfyme virker mot sin hensikt. Det skal være et hint av duft, ikke en vegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...