Gjest Trampe Skrevet 19. mai 2003 #1 Skrevet 19. mai 2003 Hei! Skal operere brystene 31 mai på fornebu klinikken. I den forbindelse lurer jeg på hvor lenge etter man har vondt og når dette avtar??? Er det noen som har tips? Jeg skal oprere en lørdag, kan jeg gå på jobb på torsdagen etter ? Jeg har stillesittende arbeid og bruker ikke kroppen fysisk på jobb. Man får vel ikke sykemelding for dette? Tar dere av egenmeldingsdagene?
Gjest Poirot Skrevet 19. mai 2003 #2 Skrevet 19. mai 2003 Det er en MEGET lang link om silikon her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...8957&highlight= Virker som om de fleste problemstillinger er behandlet der.
IngerLise Skrevet 19. mai 2003 #3 Skrevet 19. mai 2003 Trampe: Jeg følte meg ganske frisk og fin relativt fort etter operasjonen. Jeg ble litt dårlig av de smertestillende jeg fikk, tålte de ikke, så jeg sluttet med de allerede dag 2, og var ikke noe særlig dårlig i det hele tatt. Selfølgelig er man jo litt redusert, og med tanke på at man ikke kan løfte armene over hodet første uken, så føler man seg jo veldig hjelpesløs. Siden jeg følte meg så frisk hele tiden, ble jeg jo veldig ivrig etter å gjøre ting selv..og begynte kanskje litt for fort med å vende tilbake til det daglige. Men jeg har det da fortsatt veldig bra, og på kontrollene har alt sett kjempefint ut. Jeg tror du bare må kjenne på kroppen din om du orker å jobbe såpass fort etterpå, eller om du trenger litt mer tid. Husk at du ikke kan løfte armene over hodet første uken. Albuene skal være som klistret til kroppen. Ellers går det vel bare i om du klarer å gjøre det arbeidet du skal. Lykke til i hvertfall, både med operasjonen og tiden etterpå! Klem fra meg
Gjest Trampe Skrevet 20. mai 2003 #4 Skrevet 20. mai 2003 Takk!! Det var betryggende å høre!! Tror du jeg klarer å sitte med PC`n å skrive? Det er stort sett det jeg gjør på jobben min. Hilsen Trampe
IngerLise Skrevet 20. mai 2003 #5 Skrevet 20. mai 2003 Det går helt sikkert kjempefint å sitte ved PC'en å jobbe. Såvidt jeg husker, så var jeg på pc'en og skrev allerede dag 2, og det gikk veldig greit. Men du må ikke gjøre det om du føler deg dårlig, eller kjenner smerter. Da er det bedre å vente Lykke til!
Liza Skrevet 20. mai 2003 #6 Skrevet 20. mai 2003 jeg fikk anbefalt å være borte en uke fra jobb, jeg var borte nesten tre, og det er jeg veldig glad for! men da jeg en veldig fysisk jobb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå