Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #1 Del Skrevet 4. juni 2008 Grusomt spennende episode i dag. Vet noen om serien er laget i flere sesonger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 4. juni 2008 #2 Del Skrevet 4. juni 2008 hva var det som skjedde? hva gjorde han mannen? sprang han baren??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #3 Del Skrevet 4. juni 2008 Går ut fra han sprengte baren, ja, iallfall seg selv og det må vel ha gått med flere liv, iallfall må det ha blitt skader. Tenker at det bare ikke KAN ha vært slutten på en serie, men jeg har heller ikke hørt så mye om serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #4 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er laget to episoder av sesong 2. ... vi så aldri at han sprengte baren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mattie Skrevet 11. juni 2008 #5 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er laget en ny sesong av Army Wives (18 episoder), den blir vist i USA nå... Jeg har sett den første epioden av sesong 2 og det er GENIALT!!! Gled dere! Men jeg vet ikke om tv2 vil fortsette å sende serien... Vi får bare vente å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 11. juni 2008 #6 Del Skrevet 11. juni 2008 Army Wives er <3 Gleder meg til neste sesong. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 12. juni 2008 #7 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg likte også serien veldig godt, gleder meg til sesong 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 12. juni 2008 #8 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg liker også denne serien.. gleder meg til neste sesong!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå