Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en jente på snart 10 måneder og hun har noen prikker på overarmene og litt noen andre steder på kroppen.Hun bruker ikke så mye klær i varmen,men har gått tur i sola og har fått sol på seg uten at hun har hatt på solkrem.Har begynt med solkrem nå kanskje det hun reagerer på ?Hvilken solkrem er best til baby? Bruker "Derma,Babyline" faktor 25 fra apoteket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hva jeg har forstått er den solkremen du bruker av de bedre ja, men jeg ville brukt mer enn 25 til et så lite barn. Mulig jeg er hysterisk, men har litt soleksem selv og bruker 50 på M som er to år, og bruker også det i ansiktet og på armene mine i starten ettersom det er der jeg er mest utsatt. Skal snart gå ned til litt lavere på meg nå, men fortsetter med 50 på henne. Hun har ikke noe behov for å bli så veldig brun...

Gjest Gjest_flua_*
Skrevet
Jeg har en jente på snart 10 måneder og hun har noen prikker på overarmene og litt noen andre steder på kroppen.Hun bruker ikke så mye klær i varmen,men har gått tur i sola og har fått sol på seg uten at hun har hatt på solkrem.Har begynt med solkrem nå kanskje det hun reagerer på ?Hvilken solkrem er best til baby? Bruker "Derma,Babyline" faktor 25 fra apoteket!

jeg har ei jente som har vært plaget av soleksem i flere år. Av "vanlig" solkrem blir utslettet verre. Vi bruker en solkrem kjøpt på apoteket, La roche-posay, 50 +. Den er spesielt laget til barn. I tillegg er et godt kjerringråd veldig effektivt for oss. Vi smører eksemet inn med naturell yoghurt hver kveld, da er det nesten borte neste dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...