Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str kommer disse i?

Fant bare fra 2 år, men finnes de i mindre str også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er usikker på hvilke størrelser de kommer i, men jeg har ihvertfall kjøpt en todelt uv- drakt på apoteket. De hadde bare en inne da jeg var der, og det var str 92. Gutten min var da 8 mnd og 79 lang. Jeg kjøpte den fordi jeg synes den så liten ut for størrelsen, samt at den skulle passe nå i sommer også. Og den passet veldig fint. Overdelen var litt lang, men buksa satt fint i livet. Og den passer også fint i sommer (han er nå 1 år og 83 cm) Nå vet ikke jeg hvor stort barnet ditt er, men hvis du kjøper den typen som apotekene selger (tror det er den samme de har rundt omkring), så kan du fint kjøpe litt stor str.

Skrevet

Jeg har fått tilsendt fra England, der selger de UV drakter og hatter overalt. Har kjåpt i str 12-18 mnd tror jeg, og det ser ut som det passer dattera mi på ett år.

På barnetrend.no får du hvertfall ned i str 1-2 år og mindre enn det også. Billige var de også. bare 199.

Skrevet

Kjøp STOOOR så kan den brukes flere sesonger. Gjør ikke noe om den er litt romslig første året, det er tøyelig stoff så de sitter stort sett bra for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...