Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å reise med dette flyselskapet? Positive og negative erfaringer mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greie erfaringer her. Har ikke opplevd noe negativt med dem. Stoerste skuffelsen jeg hadde med dem var den raadyre frokosten jeg spiste paa flyet en gang, var ikke verdt pengene akkurat.

Skrevet

sterling er bra de. Ofte langt billigere enn andre. Og enkelt og greit å bestille på nettsidene deres. Men om det bare skiller noen få hundrelapper til neste konkurrent, så kan du ta med i betraktningen at hos sterling kan kofferten din ikke veie mer enn max 15 kg (andre har stort sett 20 kg), utover det dyr overvekt. Og at de som lavprisselskap gjør innsjekkingen så billig som mulig; du står med andre ord gjerne en drøy svett time i kø for å komme til skranken. Og rekker du ikke frem før 40 min før avgang har du mista flyretten din:/ Så møt derfor alltid opp to timer før, akkurat som hos andre lavprisselskap..

Gjest Sativa
Skrevet

Synes de er effektive og raske, men føler ikke at selve flyene er spesielt komfortable å reise med. Og de har veldig god service.

Gjest Shayla
Skrevet (endret)
sterling er bra de. Ofte langt billigere enn andre. Og enkelt og greit å bestille på nettsidene deres. Men om det bare skiller noen få hundrelapper til neste konkurrent, så kan du ta med i betraktningen at hos sterling kan kofferten din ikke veie mer enn max 15 kg (andre har stort sett 20 kg), utover det dyr overvekt. Og at de som lavprisselskap gjør innsjekkingen så billig som mulig; du står med andre ord gjerne en drøy svett time i kø for å komme til skranken. Og rekker du ikke frem før 40 min før avgang har du mista flyretten din:/ Så møt derfor alltid opp to timer før, akkurat som hos andre lavprisselskap..

Jeg reiser med sterling nå i juli, og har betalt 27kr for 20kg baggasje.

Uten å betale 27kr hadde jeg kun hatt lov til å ha med handbaggasje.

Står på hjemmesiden at om du ikke har betalt for kg på forhånd koster 20kg 54kr.

Men har du bestilt antall kg og har overvekt utover dette vet jeg ikke om det super dyrt da.

Endret av Shayla
Skrevet

hm ja ser det nå på sidene deres. Og registrerer at opp til 40 kg ikke koster skjorta å sjekke inn heller. Så bra! Sist gang vi fløy med dem (husker ikke om det var sist jul eller i fjor sommer) hadde vi et himla styr å komme ned til latterlig 15 kg innsjekka pr hode. Skryt til sterling :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...