Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Går dere noen gang med kort skjørt uten tynn strømpebukse til? Har dere såfall string/tanga under eller boxer eller ?

Jeg synes det er ganske ubehagelig å gå med kort skjørt og bare string under. Føler liksom at hvis jeg setter meg feil ned, så synes alt...

Tar gjerne imot andres erfaringer, nå når skjørt sesongen snart er i full gang :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker gjerne en bokser, eller et par "skikkelige" truser (altså ikke string) under kort skjørt. For å unngå at noe synes bruker jeg undertøy som ligger nærmest mulig fargen på skjørtet. Da er det vanskeligere å se trusene :wink:

Suz

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg bruker string som ellers. De færreste skjørt er vel så korte at undertøyet synes hvis man ikke vil??

M

Skrevet

Har ingen skjørt som er så korte at undertøyet synes jeg, hvis ikke jeg gjør en ufrivillig Marilyn Monroe da, men det er svært svært sjelden.

For å prøve å svare på spørsmålet ditt så bruker jeg de samme trusene under både skjørt og bukser, tangatruser. String er bare ikke noe for meg...

Jennifer

Skrevet

Pass i hvertfall på at dere har shavet bena før dere valser rundt i korte skjørt. Så en dame da jeg var ute på lørdag, med MASSEVIS av sorte, lange, tykke hår på baksiden av lårene. Ikke spesielt lekkert :o

Gjest Poirot
Skrevet

Man behøver ikke ha korterer skjørt enn til knærne før ting og tang kan synes når man setter seg ned.

Synes ofte mellom knærne rett forfra, selv om man sitter med bena samlet. Husker med glede Martha og Aris forlovelsespressekonf der det nesten skjedde. :ler:

Skrevet
Man behøver ikke ha korterer skjørt enn til knærne før ting og tang kan synes når man setter seg ned.

Synes ofte mellom knærne rett forfra, selv om man sitter med bena samlet.

Men dette er vel uavhengig om man har string eller ikke? Selv pleier jeg som oftest å sitte med bena "i kors" så da unngår jeg dette problemet. :blunke:

Jennifer

Gjest Poirot
Skrevet

Men dette er vel uavhengig om man har string eller ikke? Selv pleier jeg som oftest å sitte med bena "i kors" så da unngår jeg dette problemet. :blunke:

Jennifer

Joda :blunke: . Var mest et svar til etheral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...