Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer fra dette merket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker det! Veldig fornoeyd! :)

Skrevet

Prøver det, jeg! Så veldig bra ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Pleier dere å få varene kjapt?

Bestilte noen koster i mars som jeg ikke har fått, har mailet dem noen ganger og de sier de skal gi pengene tilbake men har ikke fått pengene heller...

Gjest StockDama
Skrevet

Som regel fått det etter en uke. Med unntak av den gangen jeg bestile for godt over 200 kr...da ble den plukket opp i tollen, men det er ikke em sin feil.

Skrevet

Jeg bestilte derfra 26. mai og fikk pakken idag, saa det skal gaa ganske fort.

Har alltid faatt pakken innen 10 dager.

Skrevet

Bruker Everyday jeg også. Kjempefornøyd! Den ene pakken brukte litt tid, så på pakken at den hadde vært innom Nederland før den kom til Norge.

Skrevet

Jeg bruker også EM. Det eneste jeg ikke er så fornøyd med er innpakningen på sminken, men ellers er den bare knall :)

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

Jeg har bestilt to prøvesett, men klarer ikke å finne helt riktig foundationfarge, så jeg har gitt opp. Jeg testet Original Glo, fordi jeg har tørr hud, men jeg syntes allikevel den ble for pudrete. Derimot har jeg kjøpt to øyeskygger som jeg liker veldig godt, og dessuten er rougeprøven fra det siste prøvesettet akkurat min type farge (det er plum dust, kald, medium rosatone).

Endret av Lacuna
Skrevet

Jeg er fornøyd med Light medium, semi matte, og tror jeg har en ganske vanlig nordisk hud (uten fregner).

Skrevet

Jeg bruker medium beige, neutral. Er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg likte de også, men gikk meg bort i alle de forskjellige variantene, matt, semi matt osv...jeg er ikke noe flink til å se hva som blir riktig på meg, så ga vel opp litt...men jeg TROR at det ble greit når jeg blandset sammen endel av prøvene i en stor boks...ihvertfall hvis jeg har litt farge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...