Gjest Studenten Skrevet 9. april 2002 #1 Del Skrevet 9. april 2002 hei hei.. jeg studerer journalistikk og skal skrive en oppgave om dameblader (Det Nye, Mag, Cosmopolitan...) og hvilken rolle de spiller i livet til leserene sine. Jeg vil faa frem at disse bladene ikke bare er underholdnings lesning, men at det faktisk er viktige informasjonskilder.. Er det noen som har noen meninger om dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. april 2002 #2 Del Skrevet 9. april 2002 jeg stoler hvertfall ALDRI 100% på noe som står i et såkalt dameblad. Har flere ganger sett feilinformasjon bli gitt.De blir lest for underholdning og hvertfall ikke brukt som oppslagsverk.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 9. april 2002 #3 Del Skrevet 9. april 2002 Hmmm. Sånne dameblader blir ofte en kilde til informasjon om alle behov jeg ikke visste jeg hadde før jeg leste om dem i Cosmo. De forsyner meg med prestasjonsangst overfor min kjære fordi jeg plutselig blir oppmerksom på alle lyster og fantasier jeg ikke ante han hadde (eller burde ha); og jeg blir tipset om hvordan jeg skal tilfredsstille han... Husker en genial artikkel jeg leste en gang for mange år siden i KK; om hvordan det var å være kvinnelig lege i Afganistan. DEN artikkelen er noe av det mest spennende, grusomme og fengende jeg har lest noensinne i et blad. Langt mellom godbitene for min del, men så kjøper jeg ikke så mye sånt fordi disse bladene først og fremst fôrer meg med en haug med dårlig selvtillit... _________________ Vibeke 1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-04-09 19:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…