Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Jeg trenger hjelp, for første gang siden sommeren i 8. klasse skal jeg faktisk trekke på meg en bikini.., skal på vennetur til syden, å det sier seg selv at nå har jeg ingen valg, man må da bade i syden.. men jeg har vært på noen få butikker å prøvd over deler, men alle er for små ! vanligvis bruker jeg str 80dd i bh, fra lindex, jeg trenger også litt hold i overdelen,, noen som kan hjelp, har ikke den minste kroppen i klassen akkurat :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikker som La Lina (Oslo), Netty (Bergen), La senza og Change fører størrelsen din. Det kommer bare an på hvor du bor. I disse butikkene kan du få kyndig målehjelp også, slik at du finner en overdel som sitter perfekt.

Skrevet
Jeg trenger hjelp, for første gang siden sommeren i 8. klasse skal jeg faktisk trekke på meg en bikini.., skal på vennetur til syden, å det sier seg selv at nå har jeg ingen valg, man må da bade i syden.. men jeg har vært på noen få butikker å prøvd over deler, men alle er for små ! vanligvis bruker jeg str 80dd i bh, fra lindex, jeg trenger også litt hold i overdelen,, noen som kan hjelp, har ikke den minste kroppen i klassen akkurat :sjenert:

Du kan bestille fra www.bravissimo.com :O)

Ikke kjempebillig, men billigere enn spesialbutikker i norge.

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet
Butikker som La Lina (Oslo), Netty (Bergen), La senza og Change fører størrelsen din. Det kommer bare an på hvor du bor. I disse butikkene kan du få kyndig målehjelp også, slik at du finner en overdel som sitter perfekt.

Tusen takk ! :D

jeg bor i kristiansand, så det som hørtes mest relevant ut var change.

Skrevet

Kjøper som regel bikinier fra Princesse Tam Tam eller Abecta. De merkene får du i spesialbutikker. Veldig fornøyd. Er ikke den minste jeg heller...

Skrevet

jeg må bare takke deg for din hjelp og informasjon om butikker !

var innom change i dag, å kjøpte 2 bikinier, å hun i butikken hjalp kjempe mye !

endeli en butikk jeg kan kjøpe undertøy i !! :D Jeeei :)

Skrevet

Bare hyggelig at tipset mitt hjalp, og så bra at du endelig fant noe som passer! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...