Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg trenger hjelp, for første gang siden sommeren i 8. klasse skal jeg faktisk trekke på meg en bikini.., skal på vennetur til syden, å det sier seg selv at nå har jeg ingen valg, man må da bade i syden.. men jeg har vært på noen få butikker å prøvd over deler, men alle er for små ! vanligvis bruker jeg str 80dd i bh, fra lindex, jeg trenger også litt hold i overdelen,, noen som kan hjelp, har ikke den minste kroppen i klassen akkurat
Saeria Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Butikker som La Lina (Oslo), Netty (Bergen), La senza og Change fører størrelsen din. Det kommer bare an på hvor du bor. I disse butikkene kan du få kyndig målehjelp også, slik at du finner en overdel som sitter perfekt.
Kamelia83 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg trenger hjelp, for første gang siden sommeren i 8. klasse skal jeg faktisk trekke på meg en bikini.., skal på vennetur til syden, å det sier seg selv at nå har jeg ingen valg, man må da bade i syden.. men jeg har vært på noen få butikker å prøvd over deler, men alle er for små ! vanligvis bruker jeg str 80dd i bh, fra lindex, jeg trenger også litt hold i overdelen,, noen som kan hjelp, har ikke den minste kroppen i klassen akkurat Du kan bestille fra www.bravissimo.com :O) Ikke kjempebillig, men billigere enn spesialbutikker i norge.
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Butikker som La Lina (Oslo), Netty (Bergen), La senza og Change fører størrelsen din. Det kommer bare an på hvor du bor. I disse butikkene kan du få kyndig målehjelp også, slik at du finner en overdel som sitter perfekt. Tusen takk ! :D jeg bor i kristiansand, så det som hørtes mest relevant ut var change.
beatrice Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Kjøper som regel bikinier fra Princesse Tam Tam eller Abecta. De merkene får du i spesialbutikker. Veldig fornøyd. Er ikke den minste jeg heller...
Silli Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Butikker som La Lina (Oslo), Netty (Bergen), La senza og Change fører størrelsen din. Det kommer bare an på hvor du bor. I disse butikkene kan du få kyndig målehjelp også, slik at du finner en overdel som sitter perfekt. jeg må bare takke deg for din hjelp og informasjon om butikker ! var innom change i dag, å kjøpte 2 bikinier, å hun i butikken hjalp kjempe mye ! endeli en butikk jeg kan kjøpe undertøy i !! :D Jeeei
Saeria Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Bare hyggelig at tipset mitt hjalp, og så bra at du endelig fant noe som passer! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå