Gå til innhold

Gjøvik

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vurderer å flytte til Gjøvik i løpet av høsten (den store kjærligheten :lol: ), men lurer på om det er noen derfra som har lyst å dele litt info med meg... Lurer på hvordan jobbmulighetene er der (jobber innen kontoradministrasjon nå, så hovedsaklig 'kontorjobber'). Samtidig begynner jeg jo helt på scratch og har ikke lyst å bli helt totalt avhengig av kjæresten heller, men opparbeide min egen omgangskrets osv... Noen som har tips og ideer til meg der? Liker å trene, så jeg regner med det går i orden... Kurs osv?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Du skal flytte til en fin plass. Er opprinnelig i fra Toten. Lenge siden jeg har bodd der nå, så jeg vet ikke hvordan jobb muligheten er.

Jeg vil tipse deg til å gå inn på Gjøvik Kommune sin hjemmeside og avisen i Gjøvik som heter Oppland arbeiderblad. Ring eventuelt eller søk på nettet under Aetat.

Dersom du liker å trene så har du muligheter til det i Gjøvik.

Jeg håper du kommer til å trives. Send meg en PM hvis du ønsker å vite mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Jeg bor i Gjøvik-Toten området, så er det noe du lurer på så er det bare å spørre.

Har 2 treningssentre: Sats og Avancia.

Svømmehall: Røverdalen(ligger i fjellhallen)

Og masse frilutfsområder!

Utelivet er så der synes mange, men som regel er det bra synes jeg!

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppeliten

Hei Silje og Trulselinemor!

Kjempehyggelig med respons! :D Dette er litt 'tankeprosjekt' foreløpig, men jeg er av den oppfatning at man aldri kan forberede seg godt nok så da.... Nå er kjæresten min fra Gjøvik da, så jeg er jo der titt og ofte men samtidig er alt foreløpig litt på hans premisser. Det er viktig for meg å finne mine ting og 'meg' og ikke bli bare avhengig av ham og hans venner.

Trening er noe jeg vil fortsette med, og jeg vet det finnes SATS-senter i området. Dette andre senteret du nevnte Silje, vet du mer om det? (kjæresten min trener IKKE, så alt av fysisk aktivitet må jeg finne ut av selv :lol: )

Utestedene er jeg godt kjent (og fornøyd med!!), så der føler jeg meg 'oppdatert'.

Vet du Silje hvordan jobbmulighetene er der? Kjempemange om benet eller 'bare like vanskelig som resten av landet'? :)

Håper å høre fra deg/dere igjen jeg altså, kjempenyttig for meg dette!!!!

PS! Er forresten 27 år gammel......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Jeg aner ikke hvordan jobbmulighetene er desverre.

Ang. Avancia så har de flyttet til helt nytt bygg nå.

Jeg liker meg best på sats. Er mest "bodybuilder" og "sløsskjemper" på avancia som tar litt anabole å greier.

Bare send meg en PM hvis du lurer på mer eller vil ha bedre forklaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...