sommerglede Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 var i et slikt sminkeselskap i går å kjøpte litt forskjellig... noen andre som bruker dette og kan fortelle negative og positive synspunter???
Ecolia Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Har bare vært på sånn hudpleieparty, ikke sminke. Kjøpte meg mit livs første foundation samt en sånn greie til å vaske ansiktet med i dusjen. Fornøyd med begge deler. Sliter litt med tørr hud på/rundt nesa, men syns ikke det har blitt noe verre hvertfall. Ansiktet føles godt etter å ha skrubba det i dusjen hvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Jeg var også på sminkeparty, og synes det var en veldig bra opplevelse! Fikk veiledning til å kjøpe riktig fondation og pudder, samt noen børster. Jeg har vært veldig fornøyd med alt, fondationen er litt lys nå, men det er nok fordi kurset var på vinteren når huden min var blek. Jeg har veldig sart hud som blir fort tørr, men har ikke hatt noe problemer med produktene. Synes også resultatet blir veldig naturlig. Husker også at jeg synes det var facinerende at jeg kunne bruke sminkefjerneren (på kurset) uten å ta av meg linsene først, veldig mild, tydeligvis! Har ikke kjøpt noe der etter kurset, men får stadig hyggelige mailer med tilbud fra "min" dame - så kommer nok til å handle når jeg går tom!
IloveNY Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Jeg er veldig glad i en del av Mary Kay sine produkter Men sjekk ut http://www.touchofpinkcosmetics.com/ Der finner du de fleste av produktene til en brøkdel av de prisene man må gi for dem i Norge!
Gjest Oxford Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har et hudpleiesett samt en maskara fra MK, og erfaringen med kremene var god - mens erfaringen med maskaraen ikke var fullt så god. Slik jeg ser det er Mary Kay litt "oppskrytt", om jeg kan bruke det ordet.
sommerglede Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er veldig glad i en del av Mary Kay sine produkter Men sjekk ut http://www.touchofpinkcosmetics.com/ Der finner du de fleste av produktene til en brøkdel av de prisene man må gi for dem i Norge! spennende... hvordan gjør jeg dette???
Lille Lea Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Jeg bruker mary kay, og tar på meg brunkremen halv 7 om morgningen og den er der fremdeles når jeg er hjemme kl 3! Ikke like dekkende selvfølgelig, men den er helt klart den lengst-varende brunkremen jeg noen gang har kjøpt! Og jeg kjøper kun dyre brunkremer.
Lenemor Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er veldig glad i en del av Mary Kay sine produkter Men sjekk ut http://www.touchofpinkcosmetics.com/ Der finner du de fleste av produktene til en brøkdel av de prisene man må gi for dem i Norge! Produktene på den siden er sikkert billige, men du har INGEN garanti for at det er Mary Kay sine produkter. Etter all sansynlighet er det bare tull og fanteri. Det er vel en grunn til at de produktene er så billige?! Du får heller ikke 100% fornøydhetsgaranti på produktene.
IloveNY Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Produktene på den siden er sikkert billige, men du har INGEN garanti for at det er Mary Kay sine produkter. Etter all sansynlighet er det bare tull og fanteri. Det er vel en grunn til at de produktene er så billige?! Du får heller ikke 100% fornøydhetsgaranti på produktene. Jeg har brukt produkter fra selgere i norge, og jeg har brukt disse... og det er ingen forskjell. Dere kan tro hva dere vil, men jeg er ikke interresert i å betale mer enn nødvendig. Mary Kay konsulentene tar seg godt betalt!
Thorn Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Det eneste dumme med den nettsiden er at du ikke aner noe om holdbarhetsdatoen på produktene... Det er mange produkter på denne siden som ikke har vært i salg på flere år, og da er jeg svært skeptisk til å kjøpe noe som helst, egentlig. Ellers er det mye tilbehør der jeg kunne tenke meg selv!
Vienn Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Hvorfor så negativ til netthandel? Synes siden var super og skal jammen prøve etter sommeren. Kjøper en del andre varer også fra USA. Flott!
Brukernavn Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er veldig glad i en del av Mary Kay sine produkter Men sjekk ut http://www.touchofpinkcosmetics.com/ Der finner du de fleste av produktene til en brøkdel av de prisene man må gi for dem i Norge! Takk for tipset!! Har nettopp vært inne og bestilt meg et sett med håndprodukter som jeg har gått tom for.
sommerglede Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. juni 2008 Takk for tipset!! Har nettopp vært inne og bestilt meg et sett med håndprodukter som jeg har gått tom for. hvordan gjør man det med betalingaa?????
Brukernavn Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 hvordan gjør man det med betalingaa????? Jeg har paypal konto, så for meg var det veldig enkelt bare å betale gjennom der. Det andre alternativet var å betale med kort direkte på nettsiden.
sommerglede Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har paypal konto, så for meg var det veldig enkelt bare å betale gjennom der. Det andre alternativet var å betale med kort direkte på nettsiden. ok.. hørtes greit ut.. er det vanskelig å skaffe seg paypal konto?? og er det enkelt å overføre gjennom den?
Brukernavn Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 ok.. hørtes greit ut.. er det vanskelig å skaffe seg paypal konto?? og er det enkelt å overføre gjennom den? Enkelt begge deler Bare gå inn på Paypal og registrere deg med et betalingskort. Når du da betaler med paypal trykker du bare "pay" så er det gjort; så veldig enkelt
Sol79 Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Tatt i betraktning at MK er relativt dyre produkter, syns jeg det er bedre å gå i en salong å få rådgivning av proffesjonelle framfor husmødre som vil tjene litt ekstra på si.
Sol79 Skrevet 12. juni 2008 #18 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er veldig glad i en del av Mary Kay sine produkter Men sjekk ut http://www.touchofpinkcosmetics.com/ Der finner du de fleste av produktene til en brøkdel av de prisene man må gi for dem i Norge! Shit! Jeg kjøpte meg en bodylotion via ei venninne som kosta nesten 300 kr, inne der kosta den 8 dollar...
Lady Lovelylocks Skrevet 14. juni 2008 #19 Skrevet 14. juni 2008 Nå har jeg bestilt derfra. Håper jeg får varene snart. Men jeg lurer på om ikke tingene er mindre? Husker ikke hvor mye som er i flaskene man kjøper på party. Blir bra uansett, var jo kjempebillig..
Gjest Gjest_L Skrevet 15. juni 2008 #20 Skrevet 15. juni 2008 Jeg pleier å få varene derfra etter ca. 5-7 dager. Har bestilt utallige ganger, og er kjempefornøyd. Håper dere blir det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå