thinkerbell Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg må ha med egen sminke til frisøren. Til daglig bruker jeg bare lipgloss og mascara. Nå skal jeg i tillegg ha en foundation, øyneskygge, solpudder og rouge (noe mer jeg trenger?). Vil sminkes veldig nøytralt siden jeg bruker lite til vanlig. Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe dette og hvor de i tillegg kan gi meg god veiledning i hva som er mine farger? Takk skal dere ha :-)
Saeria Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 De har hvertfall små kurs på Make up store og Body shop. Kanskje det kunne vært noe?
pinkybride Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Du burde kanskje ha en eyeliner også. Om du ikke bruker dette til vanlig så kanskje gå for en grå eller brun i stedet for sort slik at det ikke blir så hardt. Kanskje en conceler for å dekke evt mørke ringer under øynende, reflektere lys ol. Hvis du vil ha god veiledning, så dra til make up store eller visage dette er sminke som brukes av makeup artister og prisen er heller ikke så gal. På estetique kan de nok også hjelpe deg, men føler disse ofte anbefaler ting som de liker selv og ikke hva som nødvendigvis kler deg. Om du bor i oslo så kan du jo dra på steen og strøm eller glassmagasinet da er utvalget bedre. Der har de blant annet MAC som har veldig bra fargeutvalg og sminken sitter godt. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå