Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hørte en litt bisarr historie fra en kollega her om dagen. Hun hadde lånt bort hytta si til en venninne og typen hennes for en helg. Neste gang kollegaen min og mannen kom på hytta, hadde venninnen leid den ut til en fremmed barnefamilie. Og det paret ble visst helt krakilske når de ble bedt om å dra, de kjeftet og smelte mens ungene hylte. Mannen til kollegaen min måtte true med lensmann før de dro. Det paret hadde visstnok truet med søksmål og det som verre var. Ganske utrolig. Så moralen er, vær veeldig trygg på folk du låner ut hytta til :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje ei eks- venninne?? Kan skjønne dei som leigde då, eg meine, dei hadde vel gleda seg til ei helg vekke, og så blir den ødelagt av at dei e svindla. Men venninna? Nei, ikkje venninne...

Gjest StockDama
Skrevet

Oooooo...jeg ville blitt flyforbanna =D

Gjest Gjest
Skrevet
Oooooo...jeg ville blitt flyforbanna =D

Hvis du var eieren av hytta, eller den som ble jaget? Evt venninna som ble fersket før hun kunne innkassere leiesummen? :ler:

Gjest StockDama
Skrevet
Hvis du var eieren av hytta, eller den som ble jaget? Evt venninna som ble fersket før hun kunne innkassere leiesummen? :ler:

Om jeg hadde vært eieren =D

Evt den som lånte.....ville ikke vært "venninna" i noen av tilfellene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...