Lyra Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 (endret) Jeg og min kjære skal til England i august, og kommer mest sannsynlig til å tilbringe noen dager i London. Jeg har så fryktelig lyst til å gå på musikal (Wicked) mens jeg er der, men det er jo så stor forskjell på prisene. Jeg har jo lyst å betale minst mulig, men ikke hvis man ikke ser noen ting... Ser man noe hvis man sitter langt bak på de billigste plassene? Endret 4. juni 2008 av Metemor
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg satt på nest bakerset rad, og det er ikke noe særlig. Hvis det er en musical du tror du vil like hadde jeg betalt mer for å sitte nærmere. Det virker som de alltid har billetter igjen i bodene rundt Covent Garden, men pass på å ikke bli lurt. Den er ikke så populær i London som i USA virker det som. Jeg syntes faktisk at den var litt kjedelig, men det hadde kanskje med plassene vi hadde.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Helt øverst og bakerst er ikke så lurt. Jeg synes hele opplevelsen blir kraftig redusert. Man mister jo alt av mimikk og detaljer. Jeg betaler alltid litt ekstra for å få gode plasser. Nå kommer det litt an på hvor poulær musikalen er og hvor mye turister som er på farta (august er jo en travel turistmåned...), men jeg pleier alltid å gå direkte til teateret der musikalen spilles. En time før start selger de nemlig unna billetter til ca halvpris. Har vært på maaaange musikaler, og svært sjelden måttet gå pga utsolgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå