Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lukta på masse parfymer men ikke funnet den rette. Skulle gjerne hatt en lett duft på dagtid, og en litt mer sexy på kvelden.

Har ikke hjulpet å lukte på hundre forskjellige, så har bestemt meg for å prøve to og to. I dag prøvde jeg CK-Euphoria blossom som var helt grusom. Absolutt ikke meg. Også prøvde jeg D&G The One som var veldig god, men er litt usikker på den egentlig. Blir liksom ikke helt komfortabel med den. Den passer vel best til kveldsbruk?

Liker nok litt søte dufter tror jeg. Men ikke veldig krydra.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..:) Du må jo egentlig bare lete til du finner en duft som passer for deg. Men til hverdags bruker jeg "Happy Heart" fra Clinique, som jeg synes er en veldig lett og god blomsterduft. Perfekt til hverdags:)

Når jeg skal ut på byen og diverse bruker jeg enten "Forever and ever" fra Dior, eller "Light blue" fra D&G alle disse liker jeg veldig godt:)

Eller synes jeg "jadore" og "pure poison" (begge fra Dior) også lukter innmari godt selv om jeg ikke bruker disse til vanlig.

Gjest Screemy
Skrevet
Hei..:) Du må jo egentlig bare lete til du finner en duft som passer for deg. Men til hverdags bruker jeg "Happy Heart" fra Clinique, som jeg synes er en veldig lett og god blomsterduft. Perfekt til hverdags:)

Det var denne jeg skulle anbefale også :)

Det er min absolutte favoritt og den går jeg aldri lei - ikke de som omgås meg heller :rødme:

CLINIQUE

Skrevet

Når jeg skal ut på byen og diverse bruker jeg enten "Forever and ever" fra Dior, eller "Light blue" fra D&G alle disse liker jeg veldig godt:)

Eller synes jeg "jadore" og "pure poison" (begge fra Dior) også lukter innmari godt selv om jeg ikke bruker disse til vanlig.

Takk for svar :O) Light blue har jeg brukt mye, og syntes den var god. Helt til den begynte å lukte som kattepiss på meg :O(

Jadore har jeg lånt av moren min, men den syns jeg ikke var noe særlig.

Jeg skal teste ut de andre du nevner.

Jeg måtte på et senter igjen nå i kveld, så da prøvde jeg like godt to nye.

Gucci eau de parfume II og Burberry brit. Den siste lukta bestemorparfyme :P

Den første er jeg usikker på. Tror den lukter for mye blomster. Liker dem litt søtere.

Skrevet
Det var denne jeg skulle anbefale også :)

Det er min absolutte favoritt og den går jeg aldri lei - ikke de som omgås meg heller :rødme:

CLINIQUE

Da skal jeg prøve den. Er den litt søt? Tror den må være det for at jeg skal like den.

Skrevet (endret)
Takk for svar :O) Light blue har jeg brukt mye, og syntes den var god. Helt til den begynte å lukte som kattepiss på meg :O(

Jadore har jeg lånt av moren min, men den syns jeg ikke var noe særlig.

Jeg skal teste ut de andre du nevner.

Jeg måtte på et senter igjen nå i kveld, så da prøvde jeg like godt to nye.

Gucci eau de parfume II og Burberry brit. Den siste lukta bestemorparfyme :P

Den første er jeg usikker på. Tror den lukter for mye blomster. Liker dem litt søtere.

Jeg også brukte Light Blue før, helt til jeg plutselig fikk evig nok av lukten.

Har du prøvd

DKNY - Be Delicious

Britney Spears, Fantasy

Lacoste, Touch of pink

Escada, moon sparkle

Jeg liker søte og friske parfymer, og disse er noen av mine favoritter :jepp:

Endret av EnA
Skrevet
Jeg også brukte Light Blue før, helt til jeg plutselig fikk evig nok av lukten.

Har du prøvd

DKNY - Be Delicious

Britney Spears, Fantacy

Lacoste, Touch of pink

Escada, moon sparkle

Jeg liker søte og friske parfymer, og disse er noen av mine favoritter :jepp:

Jeg har ikke prøvd de du nevner, bare luktet på dem. Escada kjentes hvertfall veldig god ut :O)

Britney sin kommer jeg ikke til å teste, er litt lei av kjendisparfymene.

Men skal teste ut de andre. Blir mange turer til parfymeriet på meg :P

Gjest Bloom
Skrevet

Hvis du vil ha en frisk lett dag parfyme, prøv den nye

-Dior Addict Shine(Min favoritt), grapefrukt, sitrus, mango

-Amor Sunshine, kokos og vanile

-CK eternity summer, liljekonvall

-Burberry the beat..... er ikke sikker hva det er i den..

-EsteeLauder Pure White linen light breeze, sitrus

-Dior Portofino (En av mine favoritter..), sitrus, vetiver

-Biotherm Pure, vannmelon, kiwi

De er veldig gode og friiiiske alle sammen :)

Skrevet

Uansett om du er "lei" kjendisparfyme: Test dem! Du vil få deg en overraskelse... Jeg hadde samme innstilling som deg men elsker to av Britneyparfymene (Fantasy og Belive). De er friske, fruktige og veldig gode. I dag ba jeg ei venninne (hun er over 40) lukte på hånden min uten å si hvilken parfyme det var, og hun elsket den! Hun ble rimelig overrasket da jeg fortalte det var den nyeste til Britney ;)

Skrevet
Hvis du vil ha en frisk lett dag parfyme, prøv den nye

-Dior Addict Shine(Min favoritt), grapefrukt, sitrus, mango

-Amor Sunshine, kokos og vanile

-CK eternity summer, liljekonvall

-Burberry the beat..... er ikke sikker hva det er i den..

-EsteeLauder Pure White linen light breeze, sitrus

-Dior Portofino (En av mine favoritter..), sitrus, vetiver

-Biotherm Pure, vannmelon, kiwi

De er veldig gode og friiiiske alle sammen :)

Men er de samtidig litt søte?

Amor sunshine hørtes jo nydelig ut da :O) Vet du noen parfymerier som har fått den inn?

Skrevet
Men er de samtidig litt søte?

Amor sunshine hørtes jo nydelig ut da :O) Vet du noen parfymerier som har fått den inn?

Om det er den nyeste sommerparfymen i Amor Amor serien så jeg den på Esthetique i dag. Jeg synes den var ganske tung i forhold til den sommerparfymen jeg har fra Amor Amor :klø:

Skrevet

Prøv også Aqua di Gio, den har jeg elsket i mange år. En frisk og herlig duft :)

Skrevet
Om det er den nyeste sommerparfymen i Amor Amor serien så jeg den på Esthetique i dag. Jeg synes den var ganske tung i forhold til den sommerparfymen jeg har fra Amor Amor :klø:

Det står at det var sommerparfymen i 2007, og at den ikke selges lenger. Leste på www.basenotes.net.

Da er det sikkert en ny i år da?

Skrevet
Prøv også Aqua di Gio, den har jeg elsket i mange år. En frisk og herlig duft :)

Hehe, nå har jeg en liste på 28 parfymer jeg skal prøve. Har testa 4 av dem, og kun en var ålreit :O)

Mye forskjellige dufter og smaker ute og går ja.

Jeg har så mange kjendisparfymer, men de er gode til å begynne med og så blir jeg lei dem. Vil ha en ordentlig parfyme jeg kan bruke flaske på flaske av. Vanskelig.

Men det blir nok en D&G- The One etterhvert. Men kanskje til høsten.

Skrevet

Nei det var den jeg prøvde. Jeg har den fra 2006.

Skrevet
Jeg ble litt usikker nå, men jeg er ganske sikker på at det var den jeg prøvde i dag ja :klø: Men jeg synes den var veldig tung...

Jeg får prøve og se om jeg liker den :O)

Skrevet

Jeg har aldri prøvd Davidoff, så skal prøve Davidoff Cool water wave.

Prøvd den? Høres god ut hvertfall.

Gjest Screemy
Skrevet (endret)
Da skal jeg prøve den. Er den litt søt? Tror den må være det for at jeg skal like den.

Ja, det er en søt parfyme,men ikke veldig søt (i hvertfall ikke en tung å "dyster" parfyme) veldig mild og god - og den dufter utrolig deilig :)

Prøv den og gi tilbakemelding om du likte den - jeg vet du blir fornøyd med den :rosasmil:

GARANTERRT :rødme:

Endret av Screemy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...