Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Evita_*
Skrevet

Lurer bare jeg?

Bruker dere beautybag og sjekker inn som bagasje eller pakker dere toalettsakene i toalettveske som dere har med i kofferten?

Har mye som er dyrt og også små krukker og flasker som kan knuse. Er redd for at en beautybag lettere kan komme bort enn en stor koffert.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg har aldri med meg mye som er dyrt og mye som kan knuse. Jeg samler på prøveflasker og reisesett og heller over omtrent så mye som jeg trenger for ferien. Sparer noen kilo på det også.

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet
Jeg har aldri med meg mye som er dyrt og mye som kan knuse. Jeg samler på prøveflasker og reisesett og heller over omtrent så mye som jeg trenger for ferien. Sparer noen kilo på det også.

Ja, men bruke du beatybag?

Det var vel det TS spurte om.

Jeg har ikke brukt beautybag de siste årene etter at de nye sikkerhetsreglene kom.

Syntes det var greiere før da jeg kunne ha beautybagen med som håndbagasje.

Skrevet

Jeg hadde det i håndbagasjen før, men nå kan man jo ikke lenger, så tar bare med det som er nødvendig på flyet (håndkrem og små krukker med ansiktskrem og rens hvis det er en lengre reise). Resten må til bagasjen nåtiden. Irriterende, synes jeg.

Gjest Elfrida
Skrevet
Når toalettsakene får plass i en liten toalettmappe er beautybag overflødig. Jeg har heller aldri helt skjønt vitsen med beautybag, enda et stykke bagasje.
Skrevet

Beautybag er stress slik som sikkerhetskontrollen er nå. Du kan bare ha med flasker på under 100 ml og maks en liter til sammen og dette må uansett tas ut og legges i en liten gjennomsiktig plastpose.

Jeg har mitt i toalettveska som jeg legger godt innpakket i klærne mine midt i kofferten. Har fortsatt ikke fått noe knust, ikke engang i fjor da jeg var på reise med 4 mellomlandinger (ti flygninger til sammen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...