Lykkeliten Skrevet 19. mai 2003 #1 Skrevet 19. mai 2003 Har dere lest denne? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=60004 Hva mener dere om det nye ordet for f itte? Vil dere begynne å kalle deres edle deler for snippa?
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #2 Skrevet 19. mai 2003 Viktige debatter på gang! Jeg lanserer med det samme alternativene ...snadden...(gjelder utoverutgaven) ...snadderet...(gjelder innoverutgaven) Kanskje det burde vært avstemmingsalternativ her?
Lykkeliten Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2003 Jeg lanserer med det samme alternativene ...snadden...(gjelder utoverutgaven) ...snadderet...(gjelder innoverutgaven) "Hei, kjære - vil du ha litt snadder i kveld?" Eller vil du kjenne på snippa mi? (By the way: hva vil dere bergensere i såfall kalle dette? SNIPPEN min?) :o Nei, lurer på om jeg ikke foretrekker noen av de gamle betegnelsene...
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2003 #6 Skrevet 19. mai 2003 Og jeg som trodde " tut og trakt" var helt greit.......
MarianneE Skrevet 19. mai 2003 #9 Skrevet 19. mai 2003 Snippa?? *fnis, fnis* Synes jeg hører det: "Snippa di er så deilig og trang" Da hadde nok ikke blitt noe mye sex her igården, nei! Hadde vel heller ledd oss ihjel, tror jeg! Men, om bergenserene ville sagt "Snippen", da ville jo Stavanger-folket sagt "Snippo" !! Og nordlendingene "schjneppa"
gutt_1982 Skrevet 19. mai 2003 #10 Skrevet 19. mai 2003 Snippa?? *fnis, fnis* Synes jeg hører det: "Snippa di er så deilig og trang" Da hadde nok ikke blitt noe mye sex her igården, nei! Hadde vel heller ledd oss ihjel, tror jeg! Men, om bergenserene ville sagt "Snippen", da ville jo Stavanger-folket sagt "Snippo" !! Og nordlendingene "schjneppa" hmmm. må korrigere deg litt. Stavangerfolk ville ikke sagt "snippo" men kanskje "snippå". - Ellers må jeg si at jeg stadig blir overrasket over hva landenes ledere bruker tiden sin på....
deesdab Skrevet 19. mai 2003 #11 Skrevet 19. mai 2003 Sopp og Sippa??????? :o Kan man da si "hei kjære, har du lyst å ha sopp i sippa di i kveld"???? Høres ikke helt riktig ut spør du meg. Ånei det var visst Snopp og Snippa.... da forstår jeg....
MarianneE Skrevet 20. mai 2003 #13 Skrevet 20. mai 2003 hmmm. må korrigere deg litt. Stavangerfolk ville ikke sagt "snippo" men kanskje "snippå". - Ellers må jeg si at jeg stadig blir overrasket over hva landenes ledere bruker tiden sin på.... Sorry..... my mistake! :oops:
Liza Skrevet 20. mai 2003 #14 Skrevet 20. mai 2003 på eldre blir den bare kalt _skurven_ har jeg hørt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå