Gjest Lilleulv Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Hvordan er været og temperaturen der nede nå? vi skal på ferie dit, og hadde tenkt til å reise på lørdag. Men når jeg ser på værmeldingene så ser det ut som det er 10 grader kaldere i Kristiansand enn her jeg bor... (her er det 28, i Kristiansand 18?), og badetemperaturene her begynner å bli bra også. Så lurer litt på om vi skal vente til over helga og nyte nok en knall helg på østlandet, eller om værmeldingen er feil og det faktisk er varmere der nede?
Mixelite Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Så lurer litt på om vi skal vente til over helga og nyte nok en knall helg på østlandet, eller om værmeldingen er feil og det faktisk er varmere der nede? Jeg bor i Lillesand kommune. Akkurat nå er det 20 grader i skyggen her. I helgen ble det medlt om 17-18 grader i vannet. Nå skal det sies at jeg bor ved sjøen hvor vi har kjøligere luft pga vanntemperaturen. Noen km lenger inn og det er merkbart varmere!
caroprins Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Bor en halv time vestover fra kr. sand. Her er det strålende vær. Det var 28 grader i sola på min veranda klokka 7 i dag morges. Litt vind men det er bare deilig. Værmeldingen for helga lover fortsatt fint vær så her er det bare å nyte sørlandssommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå