Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Diverse
Skrevet

Er så forelsket og har lyst å være sammen med kjæresten så ofte vi kan, men ikke alt for ofte. Hvor ofte er dere sammen med kjæresten?

Hvem ringer mest av dere, og hvor ofte?

Kan ofte gå en dag mellom hver gang vi prater, men sjelden mer enn det.

Jeg er litt på den tradisjonelle; jente ringer minst greia. Hva tenker dere om det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat nå i denne eksamenstida så er vi ikke så mye ilag..men til vanlig så sees vi kanskje 3-4 ganger i uka. Vi ringer sjelden hverandre..ringer hverandre kun om det er noe vi skal varsle ifra om. Jeg ser ikke helt vitsen med den ringinga siden vi ikke bor langt fra hverandre og vi sees jo uansett iløpet av noen dager. Liker bedre å fortelle om ting jeg har opplevd ansikt til ansikt.

vi tar vel ca like mye kontakt.

Ang. den der med at jenta ringer minst..joda,har jo vært inne på den tanken jeg også..men i bunn og grunn så er den vel egentlig bare tåpelig? Vil du ta kontakt med han så ta kontakt.

Gjest Venetia
Skrevet

Vi er sammen så ofte vi kan, ringer på kvelden om vi ikke har vært sammen og sender meldinger gjennom hele dagen. :)

Skrevet

Pga jobb, bosted (3 mil fra hverandre) og at vi har barn fra tidligere

så har vi definert oss som kjærster med samværsordning;

Annenhver helg og en gang i uka!

Vi ringes vel ca annenhver dag- og meldes eller mailes annenhver time.

Tro vi ringer hverandre like mye.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ser dama 4-5 ganger i uken, og ringes/sender sms 1-2 ganger i løpet av dagen. det er som regel hun som tar iniativ til å sende sms/ringes. jeg er mer iniativrik hvis det er noe spesielt, eller muligheter til å gjøre noe sammen. vi har det veldig bra slikt begge to.

greit å ikke være over hverandre hele tiden. da synker fort lysten og spenningen

Gjest Diverse
Skrevet

Oki, for vi er sammen alt fra en til tre ganger i uken, men sjelden mer. Og vi snakkes hver dag, eller annen hver dag, men for det meste over meldinger.

Føler kanskje det er litt lite, nemlig. Men hvordan si at man har lyst å finne på

noe oftere uten å mase? Jeg er selv litt tilbaketrukken med det å ta kontakt,

og være den som tar initiativ, fordi jeg har brent meg på det før. Føler nesten ubehag hvis det er en periode der jeg tar mer kontakt. Rart med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...