Gjest Gjest_AnnePanne_* Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Ja ville du det???? Vurderer å spørre en god venninne om å kanskje få låne\leie brudekjolen hun brukte i fjor.. Vi vurderer bryllup til året og ønsker å gjøre det så billig som mulig. Denne venninnen bor på en annen plass enn meg, og eneste felles gjester vil være ett felles vennepar. Ville du synes det var sært å få ett slikt spm fra ei god venninne??? Hva ville du svart? Hva ville du tenkt?
^^Sunny^^ Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Tror jeg hadde blitt litt stolt jeg !! Og sagt ja
Amalie_85 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Tja....nå har jeg jo aldri vært gift. Men jeg kan forestille meg at jeg godt kunne lånt bort noe sånt! Eller solgt kanskje. Ser ikke helt hva man skal med en brudekjole etter at man er ferdig med den. Men kanskje man tenker anderledes etter at man har gifta seg at det er en veri i kjolen man ikke vil kvitte seg med. Men jeg hadde ikke blitt fornærma hvis jeg hadde blitt spurt, men kanskje tenkt at det var litt rart at man ville bruke samme kjole og ikke finne sin egen kjole kanskje.
Noli Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ville tatt det som et tegn på at hun synes min kjole var fin, og blitt veldig glad.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Kommer ann på. Jeg har lyst til å beholde kjolen min og kanskje bruke den når vi skal fornye løftene våres på 5 års dagen. Så jeg hadde nok sagt nei, fordi jeg ville vært redd for at den skulle bli ødelagt/stygg. (Råsilke kjole med langt slep) Hadde ikke gjort meg noe om venninen hadde hatt lik kjole om det var det du tenkte på. Om jeg hadde tenkt å prøve å selge kjolen min så hadde jeg lånt den bort uten tvil.
Brukernavn Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Tror jeg hadde blitt litt stolt jeg !! Og sagt ja Signerer
Annie Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ville blitt stolt og tatt det som et kompliment
LilleEkorn Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ville blitt kjempestolt og rørt over at min venninne hadde spurt meg. Så ja; om det hadde vært en godvenninne så ville jeg lånt den bort
Possibly Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Ja ville du det???? Vurderer å spørre en god venninne om å kanskje få låne\leie brudekjolen hun brukte i fjor.. Vi vurderer bryllup til året og ønsker å gjøre det så billig som mulig. Denne venninnen bor på en annen plass enn meg, og eneste felles gjester vil være ett felles vennepar. Ville du synes det var sært å få ett slikt spm fra ei god venninne??? Hva ville du svart? Hva ville du tenkt? Det ville vært hyggelig, og jeg ville sikkert sagt ja.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Jeg ville sagt nei, på en pen måte. Kall det både egoistisk, ufornuftig og uøkonomisk, men synes en brudekjole kun skal bæres en gang. Så min ville blitt hengende i skapet som et minne
Gjest Gjest_Silja_* Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Søsteren min sa ja til vår felles kusine da hun spurte. Min søster ble bare stolt og glad. Skuffelsen var stor da den ble levert tilbake med flekker og sigarettbrennmerker - UTEN at vår kusine nevnte noe om dette da hun leverte den tilbake. Min erfaring sier derfor NEI.
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 Jeg hadde nok solgt den Men låne den bort hadde jeg kanskje ikke turt fordi hvis jeg skal beholde den så må det være slik den er og jeg vil ikke gå rundt og være redd for at noe kan skje med den
Mul@n Skrevet 5. juni 2008 #16 Skrevet 5. juni 2008 Tror kanskje ikke jeg ville lånt den bort, men det hadde jo vært smigrende å blitt spurt.
LilleEkorn Skrevet 5. juni 2008 #17 Skrevet 5. juni 2008 Det kommer jo an på venninnen.. Vet jeg hun er ansvarsfull og tar vare på ting så ja. Men jeg har jo venninner jeg definitivt ikke ville lånt den bort til! Og jeg ville krevd å få den tilbake ferdig renset.
Gjest Alvebruden Skrevet 5. juni 2008 #19 Skrevet 5. juni 2008 Søsteren min sa ja til vår felles kusine da hun spurte. Min søster ble bare stolt og glad. Skuffelsen var stor da den ble levert tilbake med flekker og sigarettbrennmerker - UTEN at vår kusine nevnte noe om dette da hun leverte den tilbake. Min erfaring sier derfor NEI. Herregud. Ikke så veldig snilt gjort akkurat.
Gjest Screemy Skrevet 5. juni 2008 #20 Skrevet 5. juni 2008 Herregud. Ikke så veldig snilt gjort akkurat. Kan bekrefte at dette er tilfelle da dette var MIN eldstesøster det gjaldt og min andre søster som skrev innlegget! Det var en mindre hyggelig opplevelse.....pinlig var det også for alle involverte! Dette var bare såååå dritfrekt at jeg har ikke ord! Vi tok det opp med henne selvsagt og tanta vår - hennes mor! Vi er gode venner den dag i dag da alt ordnet seg til slutt osv......men.......enkelte ting glemmer man ikke uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå