Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Har seg sånn at jeg i skrivende stund har hatt noe pågang med en jente et par uker, og det har vært fint. Vi har ikke vært så mye i sammen, men vi har begge forstått at vi liksom har holdt på. Så for noen dager siden var jeg ute, og ble nokså snøblind. Så hadde det seg sånn at en jente satt ovenfor meg og vi slo av en prat. Hele situasjonen er nokså vag for meg, men tydeligvis hadde vi sittet helt oppi hverandre å snakket, samt at hun hadde gitt meg et kyss på pannen. Dette uten at jeg hadde noe lyst til å gjøre noe med henne i det hele! Jeg fikk da vite hva som hadde skjedd t i etterkant og valgte å si dette til jenta jeg holdt på med. Det endte nokså katastrofalt.. Spørsmålet er, hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Hun sa selv at hun syntes det var et dårlig tegn, og det er jeg enig med henne i. Samt at hun fortjente mye bedre en det, noe som jeg og er enig i. Men til mitt forsvar, enn hvor dumt det er så var jeg i grenseland, og mye gjøres da som man angrer på dagen derpå. Har skikkelig dårlig samvittighet for dette, men det var ikke derfor jeg valgte å si det. Jeg sa det fordi jeg ville at hun skulle vite at jeg alltid sa ting som de er, noe some kanskje kunne være betryggende. Ble egentlig rådet til å holde munn om denne episoden siden den ikke betydde noe, men følte ikke dette var rett heller .. Hva kan jeg gjøre for å fikse opp i dette? Vet liksom ikke om jeg skal snakke med henne, eller bare la henne få ta kontakt igjen eller ja..
Gjest Yoghurt Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Er jenta avholds eller noe? Et kyss på panna i fylla (der du tom kun var mottaker) kan vel ikke kvalifiseres som noe som helst "gæli" det. Syns ikke det høres ut som hun hadde grunn til å reagere med dårlige tegn og "jeg fortjener bedre enn det her".
Gjest el Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 HMMMM - kinkig den der du. Hvis du virkelig er interessert i henne, ville jeg absolutt ikke ventet til hun tok kontakt igjen. Det er det ikke sikkert at hun vil gjøre. Jeg synes du bør ta en tlf, og fortelle at du tenker på henne, og savner henne...... Du må gjøre alt du kan for å forsikre deg om at hun skjønner at det er HENNE du er interessert i, og at dette ikke skal gjenta seg. Så får du bare håpe at det ordner seg. Ikke gi deg på første forsøk hvis du virkelig liker denne jenta ! Kanskje du og kan invitere henne med på noe dere kan gjøre sammen. Gå en tur pleier ofte å være bra når vanskelige tema skal tas opp. Lykke til ihvertfall.
Gjest Yoghurt Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 HMMMM - kinkig den der du. Hvis du virkelig er interessert i henne, ville jeg absolutt ikke ventet til hun tok kontakt igjen. Det er det ikke sikkert at hun vil gjøre. Jeg synes du bør ta en tlf, og fortelle at du tenker på henne, og savner henne...... Du må gjøre alt du kan for å forsikre deg om at hun skjønner at det er HENNE du er interessert i, og at dette ikke skal gjenta seg. Så får du bare håpe at det ordner seg. Ikke gi deg på første forsøk hvis du virkelig liker denne jenta ! Kanskje du og kan invitere henne med på noe dere kan gjøre sammen. Gå en tur pleier ofte å være bra når vanskelige tema skal tas opp. Lykke til ihvertfall. Uff da, glemte helt rådgiving i posten min (VARME folkens, uutholdelig varme), men signerer veldig. Gjør noe for å vise henne at det virrkelig var en ikke-ting og at du liker henne, og gjerne tur, det er så enkelt å prate når man går tur.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Tingen er det at først sa jeg at jeg hadde avvist en jente, så sa jeg etterpå (en dag etterpå) at vi hadde snakket opp hverandre (intimt) og jeg hadde avvist henne, så sa en kompiss etterpå hva som hadde skjedd. Tror kanskje tingen er det at historien skifter, og jeg husker svært lite men jeg _VET_ jeg hadde husket det om jeg hadde rota med en jente. DEt skal og sies at hun har blitt bedratt før, og akkurat ikke vil gå inni et nytt forhold med en slik person (selv om jeg ikke er det, så er det jo ikke et godt tegn)
Gjest Yoghurt Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ta deg en prat med henne du, forklar henne at grunnen til at historien skifta var at du huska mer/ble fortalt mer enn du først huska - det er jo ganske normalt det. Om dere liker hverandre syns jeg dette er en alt for liten ting til at dere ikke skal klare å fortsette med hva dere har begynt sammen. Syns ikke det er et "tegn" på at du er en person som lett kan bedra noen, og hvis du sier at du ikke føler at du er en slik person så forklar dette til henne og, fortell henne om ditt syn på utroskap, bare vær ærlig og håp at dere er nok på bølgelengde til å få ting til å funke. Endret 4. juni 2008 av Yoghurt
Yoshi Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Hadde det vært meg hadde jeg blitt mer sur for at du kan bli så drita, enn at noen ga deg et kyss på kinnet. Men det er meg..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. juni 2008 #8 Skrevet 4. juni 2008 Men hadde hun vært sur er det noe annet, nå er hun skuffet og tenker vel mest på at dette ikke er noe å satse på. Vi får se, sa det til henne idag, og vi har begge masse eksamener å slikt, så det er ikke så lett å finne tid til alt som skal finnes tid til. Kunne ikke skjedd på et værre tidspunk..
Rosalie Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Dreit på draget? Gud bedre, for krisemaksimering. Vil du virkelig være sammen med ei som blir sur fordi du har en tet-a-tet med ei anna dame og blir kysset i panna?!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå