Gå til innhold

Hvor er dere mest...

Anbefalte innlegg

Gjest Alive
Skrevet

Litt artig å høre hvilke temaer dere er mest inne på...

Jeg har hengt meg oppi:

Aktuelle temaer

Generell debatt

Personlige meldinger

Seksualitet :oops:

Og Snikk-snakk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he....Snikk-snakk.....uten tvil....!!! :ler:

Skrevet

Hvis jeg legger av meg moderator-kappen, så er jeg mest innom:

*Hus, hage og forbruker

*Generell debatt

*Data og internett

*Hobby

*Snikk-snakk

Men jeg har også en tendens til å herje rundt i andres dagbøker og sånt.

Bruker nesten BARE "Vis nye innlegg" og titter innom tråder som jeg synes er interessante, uansett gruppe/tema.

Skrevet

Alternativt (jeg er moderator der)

Seksualitet (jeg er moderator der)

Vi som sørger (jeg er moderator der)

Bryllup (vi skal gifte oss, og jeg søker tips)

Graviditet (vi prøver)

Ellers så bruker jeg funksjonen "Vis nye innlegg" ofte, og leser de innleggene som har en int. overskrift.

Skrevet

Er nok mest på "Generell debat" og "Snikk-snakk"

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trykker for det meste bare på "Vis nye innlegg" jeg, så da får jeg med meg det meste fra alle temaene.

Om jeg ikke bruker den, er jeg inne på gen.debatt, kropp&helse, kultur & film og velvære&sminke.

Skrevet

Jeg går bare på nye innlegg og mine innlegg. Så åpner jeg dem som ser interessante ut.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg er mest innom disse:

Generell debatt

Graviditet *drømmer*

Samliv

Seksualitet

Kropp og helse

Klær, sminke, velvære

og dagboken min...

:P

Skrevet

Har overhode ikke peiling. Bruker bare nye innlegg og kommer aldri på å se etter hvilket forum jeg havner i.

Gjest Anonymous
Skrevet

Som oftest gir jeg gode råd på velvære, klær og sminke, men den siste tiden har jeg også smuglest endel tråder på graviditet.

Skrevet

Liker best

* Generell debatt

* Samliv

* Velvære, klær og sminke

men ramler også gjerne innom Barn og famile

Suz :wink:

Skrevet
Jeg trykker for det meste bare på "Vis nye innlegg" jeg, så da får jeg med meg det meste fra alle temaene.

Jeg gjør også dette... Så jeg får med meg fra alle temaene..

Bortsett fra det så er jeg en del inne på dagbøkene, generell debatt, graviditet ( vi prøver og prøver), samliv, snikk snakk....

Skrevet

Jeg er mest inne på Aktuelle Saker, Generell debatt, Barn og Familie, Samliv, Mat og drikke og ikke minst Snikk-Snakk! Ellers pleier jeg å ta opp "nye innlegg" - og farter litt rundt der de forskjellige "tar meg"..

Kunne jo risikere å gå glipp av sånne gullkorn som dette -- hvis jeg ikke gjorde det...

Trøffelhelten skrev:

Som oftest gir jeg gode råd på velvære, klær og sminke, men den siste tiden har jeg også smuglest endel tråder på graviditet.

... ydmykhet Trøffel ... ydmykhet :hoho:
Skrevet

Jeg er litt over alt jeg. Noen steder leser jeg bare og andre steder poster jeg innlegg.

Gjest Zalomine
Skrevet

Det første jeg gjør er å gå gjennom alle mailene med innlegg i nye tråder jeg abonnerer på (abonnerer på alt der jeg skriver jeg, for å få med meg fortsettelsen. Dette inkluderer en god del dagbøker). Så er jeg innom

Graviditet (bare drømmer, prøver ikke)

Barn og familie (jeg elsker barn og alt som har med det å gjøre, og interesserer meg for mange av disse temaene)

Generell debatt

Hus og hage og forbruker

Hobby

Velvære, klær og sminke

Ellers er jeg innom mange andre også, delvis for å se etter "trøbbel", og delvis bare for å lese litt her og der.

Og så prøver jeg å oppdatere dagboka mi da, selvsagt :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg jobber meg nedover forsida i grunnen:

Aktuelle saker *lurker*

Data og internett *det trengs innimellom*

Generell debatt *masse rart og mye gøy, men oioi så sinna jeg kan bli*

Hobby *alt som ikke har med dyr å gjøre* (atsjo)

Hus hage og forbruker *Nyttig, veldig nyttig*

Samliv *Uff som folk sliter* :cry:

Seksualitet *Vis verden hvem du er*

Snikksnakk *Skåler i pærebrus, faller ut i poolen og kommer seg aldri ut av forumet igjen*

Gjest eminel
Skrevet

Jeg er over alt jeg, mest generell debatt tenker jeg!! KG strekker seg over alle temaer jeg er opptatt av her i livet og på grunn av alle de forskjellige menneskene som er her, så er forumet helt perfekt :D

Skrevet

kommer aldri lenger enn kropp, helse og trening.. (dvs; starter øverst)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg pleier å være innom Alternativ, noen ganger Aktuelt, Generell, Kropp,helse, trening, Kultur, film, litteratur, Personlige meldinger, Snikk-snakk noen ganger, Velvære,klær, sminke og dagbøkene :)

Ellers pleier jeg også bruke vis nye innlegg knappen, og da svarer jeg på det som virker intresangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...