Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på mange forskjellige slankekurer, men har nå insett at sunt og fornuftig kosthold samt trening er det eneste som virker skikkelig i det lange løp.

Har prøvd før men har alltid fallt tilbake til utgangspunket, men nå bestemt som aldri før SKAL jeg ned 35 kg til 59 det jeg veide før.

Jeg har begynt å gå til jobben den uka jeg jobber tidlig. Annenhver uke ca 3 km, så da må jeg klare å gå en tur hjemme den uka jeg jobber sent også...

I matveien er jeg litt kresen, de eneste grønnsakene jeg liker kokt er rosenkål og brokkoli, så hvis noen har noen tips med det i blir jeg glad :)

Ellers spiser jeg det meste rått.

Er det noen som har noen tips til gode å sunne middager?

Tenkte jeg skulle skrive her fordi dere er så flinke til å motivere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter litt jeg med håp om noen svar:):)

Skrevet

Jeg dro på en impuls-sydentur og måtte slanke meg fort som satan.

Da spiste jeg nudler og kokte egg som middag. Og kyllingsalat til mellommåltider; nudler, kokte egg, salat, kylling, ja hva du vil oppi der. Det er kjempe godt!

Jeg er EKSTREMT kresen på sunn mat selv! Hate it. Men den kyllingsalaten er sviingod :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Nudler har samme næringsinnhold som chips, og er alt annet enn sunt ;)

Ellers er det egentlig bare lære seg å telle kalorier, og holde seg i et moderat kaloriunderskudd (ca 500 kalorier i minus pr dag). Du trenger ikke telle kalorier, men om du gjør det, vet du at det du gjør vil gi resultater i steden for å bare håpe på at det gjør det ;)

Gjest Wokalicious
Skrevet

Kokte grønnsaker smaker vel egentlig aldri noe særlig - og er forøvrig enig i at broccoli og rosenkål er noe av det som smaker best kokt.

Men har du prøvd wok? Hvis du gjør det på rette måten får du grønnsaker som er "nesten rå" og med all sin smak i behold. Litt sweet chilisauce og laks, reker, svine- eller kyllingkjøtt - and voila deilig mat som lages i en fei og som er sunn.

Skrevet

Takk for svar:) Ja wok spiser jeg en del av for det er godt:) Men hva med risen hvilken ris kan jeg spise? Og pasta er jeg innmari glad i. Er det noen som har smakt den fiberpastaen eller hva det er?

Skrevet

Har du prøvd lavkarbomat? DET nytter :jepp:

Skrevet

Lavkarbo? nei, hva er det? Kan jeg få litt informasjon eller en link?

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg vært flink jente nå!

Nå går jeg inn i den andre uka uten brus og godis, og i dag gikk jeg til jobb det er 6 km det!! *Stolt*

Pluss at når jeg kom hjem har jeg gjort en del husarbeid og nå har jeg dumpet ned i sofan. puhh sliten..

Har den vannblemma på lilletåa som har sprukket, men jeg har lyst til å gå på jobb i morgen også, men det gjør driit vondt å ha på sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...