kitekatt Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Finnes det? På samme måte som en fuktspray til ansiktet. Vet det finnes spraylotions, men de må allikevel smøres. Har en handicappet venninne som kunne hatt god bruk for en slik da hun ikke kommer til over alt.
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Finnes det? På samme måte som en fuktspray til ansiktet. Vet det finnes spraylotions, men de må allikevel smøres. Har en handicappet venninne som kunne hatt god bruk for en slik da hun ikke kommer til over alt. Denne skal jeg følge med på. Hadde vært knall om det finnes. Har lurt på det lenge selv.
kitekatt Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2008 Denne skal jeg følge med på. Hadde vært knall om det finnes. Har lurt på det lenge selv. Ja...og sol"krem" som en spray (vannspray) hadde også vært genial...til ryggen
Kvist Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Ja...og sol"krem" som en spray (vannspray) hadde også vært genial...til ryggen Solspray finnes Er det Vichy tro, oransje flaske på apoteket i hvertfall. Den er egentlig beregnet på menn, og er vannete nok til å kunne sprayes på glisne mannehoder. Lukter mer solkrem enn manneprodukt så jeg bruker den gjerne selv jeg. Genialt å slippe å smøre utover.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Her: http://www.modelco.com.au/index.cfm?pr=pro...p;product_id=41 Selges på Esthetique.
En som vet Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Clinique har også en sånn solspray som man ikke trenger å smøre ut! Veldig praktisk når man ligger på stranda og har sand over hele kroppen
DDuck Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Paul Mitchell Mosture Mist Finner den her Den kan brukes både til hår og hud Passer perfekst også som en "fiksering" på sminke
Essie_ Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Ja...og sol"krem" som en spray (vannspray) hadde også vært genial...til ryggen Garnier har også dette. Kjøpte den for noen dager siden, er veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå