Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? På samme måte som en fuktspray til ansiktet. Vet det finnes spraylotions, men de må allikevel smøres. Har en handicappet venninne som kunne hatt god bruk for en slik da hun ikke kommer til over alt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Alvebruden
Skrevet
Finnes det? På samme måte som en fuktspray til ansiktet. Vet det finnes spraylotions, men de må allikevel smøres. Har en handicappet venninne som kunne hatt god bruk for en slik da hun ikke kommer til over alt.

Denne skal jeg følge med på. :jepp: Hadde vært knall om det finnes. Har lurt på det lenge selv.

Skrevet
Denne skal jeg følge med på. :jepp: Hadde vært knall om det finnes. Har lurt på det lenge selv.

Ja...og sol"krem" som en spray (vannspray) hadde også vært genial...til ryggen :)

Skrevet
Ja...og sol"krem" som en spray (vannspray) hadde også vært genial...til ryggen :)

Solspray finnes :)

Er det Vichy tro, oransje flaske på apoteket i hvertfall. Den er egentlig beregnet på menn, og er vannete nok til å kunne sprayes på glisne mannehoder. Lukter mer solkrem enn manneprodukt så jeg bruker den gjerne selv jeg. Genialt å slippe å smøre utover.

Skrevet

Clinique har også en sånn solspray som man ikke trenger å smøre ut! Veldig praktisk når man ligger på stranda og har sand over hele kroppen :)

Skrevet

Paul Mitchell Mosture Mist :)

Finner den her :)

Den kan brukes både til hår og hud :) Passer perfekst også som en "fiksering" på sminke :)

Skrevet

Garnier har også dette. Kjøpte den for noen dager siden, er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...