Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 7 mnd og vi har hatt en del tøffe perioder med krangling men nå har vi på en måte funnet roen og har det fint sammen. Men vi sees ikke så ofte siden vi ikke bor i samme by eller fylke. De siste ukene har jeg lest til eksamen og da har vi sett enda mindre til hverandre men vi er flinke til å ringe hverandre hver dag. Gjerne før vi legger oss. Det synes jeg er koselig. Men det er en ting jeg har savnet de siste ukene. Det er nemlig at han sier at han er glad i meg, savner meg eller elsker meg. Han sier det tilbake når jeg sier det og det er fint. Men jeg savner at han sier det først. Jeg klarer ikke å la være å tenke på det. Han var nemlig veldig flink til å si det før.. Vi jenter trenger jo å høre at den vi er sammen med savner oss eller om følelsene hans til oss. Ikke sant?!

Er det vanlig at gutter ikke sier det så ofte?? Eller slutter å si det så ofte?? Trenger ikke de også å høre sånne ting?? eller er det bare oss jenter som trenger det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette plager deg, synes jeg du skal spørre han rett ut hvorfor han har sluttet å si det først.

Det kan være en grunn, men mest sannsynlig er det helt uskyldig og tilfeldig. Han prater jo med deg hver kveld, og sier han er glad i deg hver kveld.

Vi jenter er nok flinke til å krisemaksimere litt. Alle gutter er forkjellige, så vanskelig for noen her inne å fortelle deg hva han tenker.

Ta en prat med han, så skal du se du slipper bekymringer (håper jeg for din skyld).

Lykke til! :klemmer:

Skrevet

I mitt forhold varierer det veldig hvem som sier det mest, og det tror jeg er helt vanlig.

Skrevet

Dette kan være noe så enkelt som at han håper du vet det såpass at han ikke trenger å si det så ofte.

Klart, det er koselig en gang iblant.

Men er ikke verdens undergang om han ikke sier det vel?

Jeg lar vær en god del selv jeg. For hun burde vite det til nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...