Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tenkte meg kanskje en tur på stranda nå i finværet...

Hvor er det fint å dra nå som er barnevennlig? Har med en snart 2åring.

Er det Huk som er best eller er det flere som også er helt fine? Har så og si aldri vært på stranda i oslo!

Videoannonse
Annonse
Gjest Wildcat
Skrevet (endret)

Link: Oversikt over strender i Osloområdet.

Personlig liker jeg godt å dra ut på øyene. Fergene går fra Vippetangen, og koster det samme som en buss/trikkebillett. Gressholmen er kjent for sine kaniner og er poppis blant barn ;)

Ellers er vel Ingjerstrand en av de fineste strendene? (Har ikke vært der selv.)

Edit: Trykkleif

Endret av Wildcat
Gjest Gjest
Skrevet

Ingierstrand er fint, hvis du ikke vil dra så langt kan du ta turen til Hvervenbukta. Den siden av Oslofjorden er varmest om dagen.

Skrevet
Link: Oversikt over strender i Osloområdet.

Personlig liker jeg godt å dra ut på øyene. Fergene går fra Vippetangen, og koster det samme som en buss/trikkebillett. Gressholmen er kjent for sine kaniner og er poppis blant barn ;)

Ellers er vel Ingjerstrand en av de fineste strendene? (Har ikke vært der selv.)

Edit: Trykkleif

Men kaninene er vel avlivet?

Skrevet

Langøyene er også fint for barn, lang sandstrand og en liten båttur :)

Skrevet

Det har blitt veldig fint på Bygdøy Sjøbad :)

Skrevet

Hva med Sognsvann?

Jeg syns det var kjempedeilig der, men nå er det vel snart 3 år siden jeg var der sist...

Relativt stor gress-slette, mulighet til å sitte under trær i skyggen og fine turmuligheter :)

Gjest Wildcat
Skrevet
Men kaninene er vel avlivet?

Dumdidei... det er fullt mulig. Leeeenge siden jeg har vært på Gressholmen... ;)

Skrevet

Katten eller Fiskevollbukta synes jeg er fint. Det er små oversiktlige sandstrender, lett med en vill 2 åring :)

Ellers er Bogstadvannet flott og langgrunt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...