suzie Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Vi skal arrangere utdrikningslag for en venninne, og tenkte å starte dagen på spa for bruden og noen av de som skal være med på festen (vi blir kanskje en 4-5). Hvor i Oslo er det best å gå for å få noe sånt? Hvor vi kan nyte litt tid i spa-avdelingen, og få en behandling hver...
Gutt17 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har hørt VestkantBadet Helsesenter. Er visst veldig fint der.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Vi er en venninnegjeng som en gang annenhver måned samles på Vestkantbadet. Vi tar badstu og romerbad først også bestiller vi individuell behandling; masasje, ansiktsbehandling, pedikyr osv. Etterpå går vi og spiser deilig lunch! Kan anbefales på det varmeste. De som jobber der er veldig flinke og har peiling på hva de gjør.
Catzy Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Vestkantbadet er veldig fint, har startet utdrikningslag der. (Veldig pent og pyntelig, hadde nettopp vært syk.) Det er veldig fin atmosfære der, siden badet ikke har vært ominnredet siden det ble bygget på 1920-tallet. En annen fordel er at man til en viss grad kan tilpasse sin egen behandling ut fra egen lommebok. Det er et romersk bad (iskaldt), badstu og et par andre arealer hvor man kan sitte og være på SPA selv om man ikke har råd til full pakke. http://www.vestkantbadethelsesenter.no/ Har fått gjort hudpleie der og sjokoladeskrubbing. Sjokoladeskrubben var veldig god, men både jeg og min kjære luktet rart av sjokolade resten av dagen, så jeg ville ikke anbefalt det for en hel gjeng...
suzie Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Tusen takk for tips - og nå er avtalen med vestkantbadet i boks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå