Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg skal gifte meg, og skulle gjerne hatt en leppestift eller en lipgloss som sitter lenge på. Sånn at jeg slipper å stresse med å ta det på hele tiden. Ganske flink til å spise den opp. Er det noen som har noen å anbefale? Jeg har den Glam Shine fra Loreal som skal sitte i opptill 6 timer, men syntes ikke den gjør det. Og blir fort tørr på leppene.
kitekatt Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Jeg skal gifte meg, og skulle gjerne hatt en leppestift eller en lipgloss som sitter lenge på. Sånn at jeg slipper å stresse med å ta det på hele tiden. Ganske flink til å spise den opp. Er det noen som har noen å anbefale? Jeg har den Glam Shine fra Loreal som skal sitte i opptill 6 timer, men syntes ikke den gjør det. Og blir fort tørr på leppene. jeg har den fra Maybelline. Superstay? Liker den veldig godt, men jeg bruker en gloss over for fukt...spise opp vil man jo gjøre uansett, men da kan du evt. bare bruke en gloss eller leppepomade over. Fargen holder seg. Den har en leppepomade man skal ha over i andre enden, men den liker jeg ikke, så jeg pleier å bruke juicy tubes eller noe...da kan jeg variere med fargen også
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 jeg har den fra Maybelline. Superstay? Liker den veldig godt, men jeg bruker en gloss over for fukt...spise opp vil man jo gjøre uansett, men da kan du evt. bare bruke en gloss eller leppepomade over. Fargen holder seg. Den har en leppepomade man skal ha over i andre enden, men den liker jeg ikke, så jeg pleier å bruke juicy tubes eller noe...da kan jeg variere med fargen også Tusen takk kitekatt. Da skal den sjekkes ut.
kitekatt Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Tusen takk kitekatt. Da skal den sjekkes ut. Gjør det Hvis du ikke er kjent med Juicy Tubes fra Lancome, så er den ganske seig (ikke ubehagelig) og sitter mye lengre enn andre glosser og leppepomader jeg har prøvd det er heller ikke så mye farge i de, mer skjær, så den er flott å bruke over den fra Maybelline. Den fra Maybelline flaker ikke av eller tørker ikke ut slik som andre av den typen fort kan gjøre. Og jeg er veeeeeldig kresen på slikt (leppepomademisbruker de siste 20 åra så jeg må ha myke fuktede lepper hele tiden..hehe) Lykke til med bryllup!
Gjest Alvebruden Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Gjør det Hvis du ikke er kjent med Juicy Tubes fra Lancome, så er den ganske seig (ikke ubehagelig) og sitter mye lengre enn andre glosser og leppepomader jeg har prøvd det er heller ikke så mye farge i de, mer skjær, så den er flott å bruke over den fra Maybelline. Den fra Maybelline flaker ikke av eller tørker ikke ut slik som andre av den typen fort kan gjøre. Og jeg er veeeeeldig kresen på slikt (leppepomademisbruker de siste 20 åra så jeg må ha myke fuktede lepper hele tiden..hehe) Lykke til med bryllup! Tusen takk.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Gjør det Hvis du ikke er kjent med Juicy Tubes fra Lancome, så er den ganske seig (ikke ubehagelig) og sitter mye lengre enn andre glosser og leppepomader jeg har prøvd det er heller ikke så mye farge i de, mer skjær, så den er flott å bruke over den fra Maybelline. Den fra Maybelline flaker ikke av eller tørker ikke ut slik som andre av den typen fort kan gjøre. Og jeg er veeeeeldig kresen på slikt (leppepomademisbruker de siste 20 åra så jeg må ha myke fuktede lepper hele tiden..hehe) Lykke til med bryllup! Jeg er også veldig glad i Juicy Tubes fra Lancome. Men mannen min hater de. Og jeg får ALDRI kyss når jeg bruker det. Han kaller det håndball-klister og sier at det er direkte seig og ekkelt å få på lepppene sine. Så bare husk det. Det blir ikke noe kyssing på deg med den altså. Og når du tenker på at dette er noe du skal bruke i bryllupet ditt......
kitekatt Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Jeg er også veldig glad i Juicy Tubes fra Lancome. Men mannen min hater de. Og jeg får ALDRI kyss når jeg bruker det. Han kaller det håndball-klister og sier at det er direkte seig og ekkelt å få på lepppene sine. Så bare husk det. Det blir ikke noe kyssing på deg med den altså. Og når du tenker på at dette er noe du skal bruke i bryllupet ditt...... Hehe, kjæresten min har ikke noe problem med den...elelr noe annet jeg har på munnen uansett :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå