Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har i lengre tid hatt et godt forhold til en av mine naboer, en alenemor i begynnelsen av 40-årene med en datter på 11. Snakket mye med henne, hjulpet henne med ærender, litt barnevakt, praktiske ting i huset osv. For noen dager siden satt vi på terrassen hennes og drakk vin i solen, og vi endte etterhvert i senga. Der fikk jeg århundrets oralsex, hun sugde meg, slikket meg på pungen, på "skrukken" og også i anus. Det var fantastisk godt, jeg ble vanvittig tent. Det endte med doggy-style knulling, helt vilt, hadde en enorm orgasme. Dette var altså første gangen vi hadde sex ! Betyr dette at hun elsker meg, eller betyr det bare at hun er en meget erfaren dame...?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Sannsynligvis at hun er erfaren. Er du heldig så betyr det og mer Men jeg ville heller satt pengene på at hun var interessert i knulling enn kjærlighet...
Freckles Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Tja det er vel helt umulig å si. Jeg kan bare svare for meg selv her men FØRSTE gangen med mannen jeg elsket ville nok endt med mer kyssing,kosing,stryking og sikkert misjonær stilling som tillot øyekontakt,kyssing osv. I begynnelsen av 40 åra så vet man nok hva som skal til for å tilfredstille en mann uansett hvilket liv man har levd vil jeg tro.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Yes, hun elsker deg når hun kunne gjøre noe slikt - og kommer sikkert til å fri i kveld.
Paradokset Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 på "skrukken" Jeg hører også bryllupsklokkene kime i det fjerne....
fløtepia Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Jeg hører også bryllupsklokkene kime i det fjerne.... hahahahah
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 At hun er både kåt og erfaren er det i hvert fall ingen tvil om, hun visste nok hva hun ville den kvelden og benyttet anledningen. Det kan jo hende at hun ønsker seg noe mer etter hvert for det, det kan nok bare tiden vise. For det er slik at du ønsker deg noe mer, synes det som? Ellers er det nok for tidlig med ord som 'elsker'. Hun er 'interessert' kanskje. I beste fall 'glad i', men tror som andre her at hun ville ha lagt opp til mer følesesmessig nærhet da, ligget og kosepratet med deg og kysset en del.
Suzy Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Den sikreste må¨ten å få vite noe som helst om hva dama tenker/mener/føler er vel å spørre HENNE. Vurdert å sgjøre det? Om det var like vellykket for henne, så kan det jo hende det gjentar seg og da kan du jo gi henne et kompliment for det hele og spørre om dere ikke kan gjøre dette til en fast avtale - også får du se hvordan det utvikler seg.
Gjest Gjest_roffe_* Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Når en dame tungeknuller deg i rumpa første kvelden, er det bare å slå til ! Hun er en tiger som kommer til å gjøre deg meget lykkelig. Det hun gjorde betyr bare at hun digger deg vilt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå