Gå til innhold

Jeg tenner på voldtekt

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt20
Skrevet

Jeg har en fetisj/preferanse som jeg skammer meg over.

Jeg blir nemlig kåt av å tenke på å voldta en pen jente. Blir skikkelig opphisset når jeg drømmer at jeg går ut på byen en sen kveld, ser en pen jente som går alene, følger etter henne og voldtar henne. Rimelig grov voldtekt og.

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er redd for at jeg en dag faktisk hadde gjort det, men voldtekt er likevel en av de verste forbrytelsene man kan begå mot et menneske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig stor forskjell på fantasi og virkelighet!

Gjest Gjest_Tore_*
Skrevet

Jeg blir nemlig kåt av å tenke på å voldta en pen jente. Blir skikkelig opphisset når jeg drømmer at jeg går ut på byen en sen kveld, ser en pen jente som går alene, følger etter henne og voldtar henne. Rimelig grov voldtekt og.

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er redd for at jeg en dag faktisk hadde gjort det, men voldtekt er likevel en av de verste forbrytelsene man kan begå mot et menneske.

La det bli ved din fantasi du!

Noen fantaserer om å voldta og lar det bli med det, mens noen fantaserer om det å bli voldtatt - men ville overhodet ikke likt det i virkeligheten!

Tror kanskje ikke fantasien i seg selv er helt unmoral, men som sagt... forskjell på fantasi og virkelighet.

Noen tenner på å se mannen eller kona ha hemningsløs sex med en annen, men bare i fantasien!Hadde det skjedd i virkeligheten hadde det ikke blitt godtatt og det ville ha blitt ett helvete!

IKKE la din fantasi bli til virkelighet, det er en grusom ugjerning, skadelig, stygt, ondt, nedverdigende og forferdelig for den det gjelder og det er straffbart med grunn!

Fantasi er greir, det kan være om så mangt men ikke la det bli virkelig - da er du en STOR TAPER AV EN DRITTSEKK!!!

Skrevet

Playrape er ikke helt uvanlig, å tenne på "voldtekt" er nok vanligere enn man tror. Problemet kommer når du går fra å fantasere om det, men være klar på at man ikke gjør det, til å faktisk ville gjennomføre det.

Skrevet

Huff, skjønner godt det er slitsomt. Men det at du er så klar på det at voldtekt gjør man ikke, så er det vel ikke noe som tyder på at dette faktsik er noe du vil gjennomføre.

Men du kan jo prøve å unngå situasjonen ved å alltid gå hjem sammen med kompiser, ta drosje hele veien hjem etc. Da er det jo lite sansynelig at du vil ende opp med å voldta noen.

Ellers er det helt sikkert hjelp å få hos psykolog/sexolog eller lignende.

Skrevet

Sett inn en annonse i et eller annet fora. Kanskje løsningen for deg er å finne en jente som tenner på det samme.

Skrevet
Sett inn en annonse i et eller annet fora. Kanskje løsningen for deg er å finne en jente som tenner på det samme.

Hehe.. Her er ei jente som faktisk tenner på det ;) Har aldri sagt det til noen før da, men det er sant... :)

Skrevet

Det er forskjell på å ønske å gjøre det og å utføre handlingen i virkeligheten.

Det virker på meg som dette bare er en fantasi, og at du vet det er fryktelig galt i virkeligheten.

Fantasier må en virkelig kunne ha uten å skamme seg over dem.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenner ikke på voldtekt, men på playrape. Så kanskje slik - frivilig - lek hadde vært noe for deg?

Gjest jente18
Skrevet

Det er ingenting å skamme seg over. Jeg er jente og tenner faktisk på tanken, men selvfølgelig ville jeg ikke at det skulle skje på ordentlig. Så lenge du er klar over virkeligheten er det bare sunt med fantasier tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Skrullehuer!

Denne mannen sier han tenner på voldtekt og har lyst til å gjøre det...for f..

Sier nok i igjen i natt. att dette er intet uvanlig å tenne på denne tanken, men å sette den ut i liv er ingenting å anbefale - straffbart,farlig, nedverdigende for den som opplever det osv.....

Gjest Torpo
Skrevet

Jeg blir nemlig kåt av å tenke på å voldta en pen jente. pen jente som går alene, følger etter henne og voldtar henne. Rimelig grov voldtekt og.

Men jeg Blir skikkelig opphisset når jeg drømmer at jeg går ut på byen en sen kveld, ser en vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg er redd for at jeg en dag faktisk hadde gjort det, men voldtekt er likevel en av de verste forbrytelsene man kan begå mot et menneske.

Tanken er ikke uvanlig, men med engang du gjør noe utover det da blir det ganske annerledes og ikke særlig hyggelig.....

Skrevet (endret)

Uansett, fantasi er fantasi. Jeg er jente og kan ha lignendes fantasier, men jeg vet også forskjellen på det og virkelighet. Kunne aldri falle meg inn å faktisk oppleve det, bare tanken på det (når jeg ikke er tent da) skremmer meg.

Så alt er bare basert på fantasier og hypoteser når det kommer til meg selv, og det regner jeg med at TS også opplever?

Endret av Kari
Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Problemet er at dette er det eneste jeg tenner på. Og det er jo da et rimelig stort problem.

For meg er dette som om misjonæren/oralsex/osv skulle vært forbudt for dere andre.

Gjest Gjest
Skrevet
Problemet er at dette er det eneste jeg tenner på. Og det er jo da et rimelig stort problem.

For meg er dette som om misjonæren/oralsex/osv skulle vært forbudt for dere andre.

Ja, da blir det ille.

Vet du hvorfor du har "låst" deg i dette tenningsmønsteret?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hva med å prate med en sexolog?

Skrevet

Jeg mener aa ha lest undersoekelser som viser at voldtekt er en av de vanligste fantasiene blant folk.

Men om du har problemer med at du ikke klarer aa tenne paa andre situasjoner kunne det nok vaere lurt aa prate med noen som har ekspertise paa omraadet (f.eks. en sexolog som nevnt over) og kartlegge hvorvidt det er et problem i realiteten eller ikke, siden det hoeres ut som om du selv synes det er problematisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo snakk om "Playrape" altså avtalt voldtekt. Fyren har neppe tenkt å gå ut på gaten og voldta noen på ordentlig.

Dermed er det helt OK hvis damen han avtaler med også liker dette.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo snakk om "Playrape" altså avtalt voldtekt. Fyren har neppe tenkt å gå ut på gaten og voldta noen på ordentlig.

Dermed er det helt OK hvis damen han avtaler med også liker dette.

Selvsagt blir det annerledes.

Avtale om dette der begge er enige er ikke uvanlig det.

Dersom vedkommende tenner så på dette at han tilslutt gjør et overgrep mot en uskyldig person, det er først da dette blir galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...