Chimamanda Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Laptopen min oppfoerer seg rart, men er ikke sikker paa om det er maskinen eller Vistas feil. Noen som har opplevd dette? - Maskinen virker overarbeidet naar den ikke burde vare det, blir utrolig treig i perioder - Nekter ofte aa aapne nye vinduer og tabs, problem baade i Internel Expolrer, AOL og Safari, men verst i Explorer. - Hoeyre musetast slutter plutselig aa virke (skjer ofte) - Mine toolbars reagerer ikke alltid - naa funker de for eksempel ikke - Nekter aa aapne pop-ups selv om jeg har slaatt av pop-up blocker - Lukker plutselig vinduene mine uten forvarsel - Slutter fullstendig aa virke, ingenting funker samme hva jeg gjoer. Noe av dette skjer en gang i blandt og andre ting skjer hver dag. Jeg har mer enn nok discplass igjen, bare saa det er sagt. Tenkte kanskje det kunne vaere Vista siden kjaeresten min opplever noen av de samme problemene (vi har nesten samme type laptop og begge har Vista), men ikke paa langt naer saa ofte. Noen som har peiling? Problemet fikser seg forresten naar jeg restarter laptopen, men kan saa komme tilbake senere.. Endret 4. juni 2008 av Chimamanda
Noli Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Vi har en maskin som kjører Vista og har ikke opplevd noen av disse problemene. Er du sikker på du har ressurser nok til å kjøre Vista?
Bokormen Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Jeg kjører også Vista på min laptop, uten problemer... Tenker også i samme baner som Noli, om begge har problemer med dette på to like laptoper: Har dere nok ressurser?
Chimamanda Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2008 Laptopene kom med Vista da vi kjoepte dem og vi har mer enn nok plass.. Er ikke saa veldig flink med data jeg
Gjest Nørd Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Høres ut som du heller egentlig skulle kjørt XP. Post "specs" på datan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå