Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er tiden for å flytte tilbake til Norge. Har studert i England, og nå er utdanningen min ferdig. Så nå forlater jeg england, og min kjære...

Møtte min kjære på ferie, uten å vite at han bodde i byen jeg studerte i. Så ble vi kjærester, og nå flytter jeg hjem...

jeg vet ikke hva jeg skla gjøre :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Det er hardt å ha avstandsforhold. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er eller hvor seriøst forholdet ditt er, men for meg endte det med giftemål og emigrasjon til Junaiten.

Forsøk å holde kontakten, og det er jo ikke dyrt å ringe England lenger - og flybilletter er heller ikke så dyre som de engang var. :)

Det er vanskelig å reise fra noen man er glad i. Er ikke så mer å si om den saken. Så nok en :klem: til deg fra meg.

Skrevet

Fordelen dere har i dag er jo at SKYPE kan gi dere en fantastisk sjanse til å kunne ringe hverandre og faktisk snakke og se video av hverandre så mye dere vil. Eneste smarte er å unngå slikt som var på reklame for litt siden hvor denne jenten får en telefon "skype" av typen sin og svarer, i det hun snakker med ganske så naken dukker det plutselig opp en naken mann i bakgrunnen som typen kan se he he he he.

Dere burde avtale visse tidspunkter hvor dere kunne ha som faste tidspunkter for en skikkelig prat hos dere, gjerne en eller to i uken. Utover dette er jo gode gammeldagse brav en helrig ting å skulle kunne få da man kan sende det som parfymert for å sende litt av seg selv også.

Det som er svært så viktig er å IKKE gi den andre en grunnn til å skulle kunne bli skikkelig sjalu, som at du ikke forteller han sannheten eller bryter avtaler gang på gang eller lar det gå lenge mellom de gangene du ringer.

Besøk er jo selvfølgelig det aller beste og om dere kan unne dere med sex og virkelig gi alt så vil han nok garantert savne deg bare på grunn av dette i tillegg til alt det andre han allerede savner deg for.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Jeg flyttet. :) Trives veldig godt i England.

Skrevet

I dag sa jeg hadet til han, det var helt forferdelig!

Vi har avtalt at vi skal prate på skype, og skaffe oss slik ringe billig til utlandet sim, fordi vi får alltid skyhøye telefonregininger. Vi har allerede også avtalt at jeg skal en gang til London i sommer, han kommer til Norge, og så skal vi kanskje ta en langweekend i en by i Europa....Gleder meg til å se han igjen!

Han vet jeg er på tanken til å skaffe meg jobb i England, er jo nyutdannet, så er en flott mulighet for meg. Men selv om han er endel eldre enn meg, føler han at han ikke har rast fra seg helt med reising, så neste år skal han bort noen mnd på backpacking. Da er det litt usikkert om jeg i det hele tatt vil til England, hvis ikke han skal være der det siste halvåret. Men vi er fire stk som har studert her som da i så fall skal flytte sammen til England.

Hvorfor skal det være så vanskelig!!!??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...