Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tittelen sier vel det meste. :)

Er også interessert i deres erfaringer. Hvor lenge varer de, når må man fylle på. Sitter de godt. Kan man bruke sminke når man har det. Har så lyst å få det før ferien! Hadde vært så digg å våkne opp med lange sorte vipper hver morgen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_zita_*
Skrevet

slenger meg på denne :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke gjort det i norge, så kan ikke anbefale sted.

Gjorde i utlandet, og hadde aldri gjort det igjen!

helt nydelig de første 2 ukene, til de begynner å dette av..merk NOEN detter av. resten satt bom fast. dro av en hel del egne vipper for å si det sånn.

Spør ihvertfall først om det finnes noen måte å få de av på når det etterhvert begynner å bli ujevnt:)

Skrevet

Jeg gjorde det i Bodø en gang... Dem brukte et system fra Tone Lise Akademiet, men jeg vet ikke hva det heter...

Jeg må vel si som hun over her at vippene var dødsfine i et par uker, helt til det begynte å falle av noen her og der.. og det er såpass dyrt at jeg har ihvertfall ikke råd til å fylle i tomrommene hver 14. dag.. :sukk: De vippene som satt helt fast satt jo i nesten 5 uker, så det så ganske spesielt ut for å si det sånn :fnise:Men jeg dro tilbake på salongen og fikk tatt av de som satt igjen :)

Jeg har mye bedre erfaring med sånne partyvipper som man bruker og tar av... noen av dem kan brukes flere ganger :)

Skrevet

Åh.. så kjedelig at dere har så dårlig erfaring med det. :( Men er det lengden på vippene som ser rar ut når noen begynner å falle av? jeg skjønner at jeg må fylle på men hadde jo håpet at man ikke behøvde gjøre det så ofte som hver fjortende dag.. æææsssjjj... :) Hadde sett for meg lange nydelige vipper. Kanskje litt teit spørsmål.. men kan man evt klippe de som står igjen litt om man skal slutte med det..?

Gjest Gjest
Skrevet

Det ser ikke pent ut selvom du klipper de dessverre, jeg trodde også det bare var å gjøre det.

Gjør det på et sted hvor de evt kan ta de av etterhvert ihvertfall.

Gjorde som sagt mine i utlandet, og halvparten satt leeenge. flere uker! til slutt dro jeg av de fleste i panikk.. sammen med mye av egne vipper da såklart.

De var ikke så fine i tiden etterpå, korte og ujenve.

Men selvfølgelig, er nok bedre her hjemme.

for min del blir det bare partyvipper nå:)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke la vær.. ;) Nå har jeg bestilt time så får jeg bare se hvordan det går. Jeg er forberedt på å fylle dem noen ganger i sommer og så tar jeg de sikkert av til slutt. Blir vel litt dyrt i lengden. Håper det blir fint om jeg er flink og er forsiktig og vedlikeholder dem!

Here goes.. :)

Endret av siebaeo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...