Gjest Gjesten Skrevet 19. mai 2003 #1 Skrevet 19. mai 2003 Jeg har nå brukt p-sprøyte i ca 4 år.. Sluttet med den og begynte med p-piller siden jeg vet jeg vil ha et barn til. Men sisst jeg sluttet med sprøyten og gikk over til pilla, tok det ca 15 mnd før mensen kom tilbake. Nå tok det to mnd.. Merkelig syntes jeg. Men så er det en veninne av meg som forteller meg at det rett og slett kan være at kroppen min nå innstiller seg på å bli gravid. Sisst jeg sluttet på sprøyta, hadde jeg ikke noe ønske om å bli gravid igjen. Jeg var også i et temmelig håpløst forhold. Nå er situasjonen snudd på hodet. Jeg ønsker meg barn av hele mitt hjerte og er forlovet med verdens herligste mann. Det eneste er at jeg vil vente litt.. Nå har jeg fått det for meg at jeg kan risikere å bli gravid mens jeg bruker p-pillen nettopp fordi jeg ønsker meg barn så inderlig. Jeg har ett barn fra før. Det tok meg 3 uker fra jeg sluttet med pilla til jeg var gravid sisst. Er det bare vissvass det jeg skriver her... eller er det noe "hold" i det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå