Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #1 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har stygge albuer. Når jeg retter ut armen ligner huden på albuen på en sviske. Jeg smører armene med ulike typer body lotion og skrubber albuene med skrubbehansker et par ganger i uka. Hva annet kan jeg gjøre for å få "normale" albuer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 3. juni 2008 #2 Del Skrevet 3. juni 2008 Kjøp en krem med karbamid, enten på apoteket, eller den latterlig bra Scholls fotkrem mot sprukne hæler, som inneholder veldig høy konsentrasjon av karbamid. Selv om den er litt seig, er den et vidundermiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luzi Skrevet 3. juni 2008 #3 Del Skrevet 3. juni 2008 sliter med det samme. peeler faktisk albuene, og smører godt hver kveld. Men alikevel er de litt skrukkete og veldig mørke-brune. (uff hørtes fælt ut.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #4 Del Skrevet 3. juni 2008 Del en sitron i to, eller tyyyykke skiver. Sett albuene nedi og sitt der en goooood stund. Miracles happens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 7. juni 2008 #5 Del Skrevet 7. juni 2008 Del en sitron i to, eller tyyyykke skiver. Sett albuene nedi og sitt der en goooood stund. Miracles happens Dette fungerer kjempebra.. Men varer som regel ikke så lenge - en uke kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 8. juni 2008 #6 Del Skrevet 8. juni 2008 Det hjelper også om du knir innsiden av et avokado-skall på albuende. Har kjøpt en slik krem for sprukne hæler som jeg skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cathena Skrevet 8. juni 2008 #7 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg anbefaler Eight Hour kremmen fra Elizabeth Arden! den er heeeeeelt fantastisk på det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå