Gå til innhold

Veskedilla

FoxyFish

Anbefalte innlegg

Jeg antar at det er flere her inne som har en liten forkjærlighet for vesker, og da lurer jeg på om dere har noen all time favourite på den fronten?

Selv er jeg svak for mye fra Chloe og Marc Jacobs.

Jeg sikler fortsatt på Mark Jacobs [post=http://www.net-a-porter.com/product/18958]Leather Stam Bag, men kontoen tillater meg ikke den med det første.

Hva er det meste du har brukt på en veske, og var det verdt det?

:handle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr

Denne kommer iallefall høyt opp på listen over mine favorittvesker.

Ellers er jeg svak for den røffe Mulberry-stilen, og bruker denne også masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kommer iallefall høyt opp på listen over mine favorittvesker.

Ellers er jeg svak for den røffe Mulberry-stilen, og bruker denne også masse.

Veldig fine vesker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har en Mulberry Bayswater som jeg elsker. Den hadde vært verdt sine 6200 hvis den bare ikke hadde holdt på rakne i sømmene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dixie i.i

Jeg har en forkjærlighet for Louis Vuitton, og har vel kommet opp i en 10 stykker eller noe, er en samler tror jeg.. hehe

Har andre vesker og, men må liksom tvinge meg til å bruke de. Er så utrolig glad i LV veskene mine, siste medlem i familien er en Thahitienne Pm i beige, elsker den:-)

Eller så blir jeg bare mer og mer glad i min store LV Neverfull, har vel egentlig aldri brukt en veske så mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig glad i Mulberry Ayler Rio veska mi... den har flettet lær som er helt herlig! Min var en gave, men kostet 9600,- så vidt jeg husker.

Ellers har jeg en fetisj for Louis Vuttion multicolor, siden jeg elsker farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en forkjærlighet for Louis Vuitton, og har vel kommet opp i en 10 stykker eller noe, er en samler tror jeg.. hehe

Har andre vesker og, men må liksom tvinge meg til å bruke de. Er så utrolig glad i LV veskene mine, siste medlem i familien er en Thahitienne Pm i beige, elsker den:-)

Eller så blir jeg bare mer og mer glad i min store LV Neverfull, har vel egentlig aldri brukt en veske så mye....

Brukt mye penger på det, eller har du vært flink til å be pent om gaver? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dixie i.i
Brukt mye penger på det, eller har du vært flink til å be pent om gaver? :)

Nei, er nok kjøpt selv.... Mine exer synes det er latterlig å bruke så mye penger på vesker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Fjellreven sekken er alt jeg trenger =D

Det er jo en klassiker, selvom den er vond å gå med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
Det er jo en klassiker, selvom den er vond å gå med. :ler:

Akkurat som Bayswater-veska jeg fikk i gave? Tung som juling, men veldig fin å se på. Jeg er forresten programforpliktet til å si at det er favoritten, og ja: jeg hadde ønsket meg den en stund. Men i drømmeverdenen er favoritten en Hermés Kelly. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har besøkt og lest forumet i lang tid, men dette er mitt første innlegg. Ta godt imot meg :)

Det ser ut som de fleste av dere er mest interessert i merkevesker som LV og Hermés.. så tenkte jeg skulle slenge ut min egen mening her. Jeg elsker silkevesker! Men jeg synes det er kjempevanskelig å finne noen i Norge, langt mindre noen av kvalitet, så jeg ser alltid etter noen når jeg er ute og reiser. Jeg hadde dog bursdag i forrige uke, og da fikk jeg en kjempefin en!

post-21961-1212663263_thumb.jpg

Den er i blå silke, med plater av perlemor på utsiden. Dritfin! Jeg tror håndtakene er av bambus også, men er ikke sikker.

Den er kjøpt i Norge også, men jeg er ikke sikker på hvor den er importert fra.

Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

Nydelig veske, Lisa. Jeg innbiller meg at de har en del av disse på Accessorize? Jeg har selv kjøpt en som ligner for en del år siden, som er sort med benhåndtak og tilsvarende plater på fronten.

*minner meg om at jeg skal ta frem den igjen*

Ellers var det ikke overraskende en del silkevesker i Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte drømmeveska i fjor, en sort klassisk Chanel 2.55. Den kostet 12000 i Engand, men siden den ble kjøpt utenlands, fikk jeg ca. 2000 kr tilbakebetalt (tax free). Er vanvittig glad i veska mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i Friis-vesker, fordi de stadig kommer med nye modeller og passer mitt budsjett. ;)

Men kunne godt tenkt meg den LV Neverfull som en her nevner. :jepp: Den er kjempefin (spesielt den beige)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nydelig veske, Lisa. Jeg innbiller meg at de har en del av disse på Accessorize? Jeg har selv kjøpt en som ligner for en del år siden, som er sort med benhåndtak og tilsvarende plater på fronten.

*minner meg om at jeg skal ta frem den igjen*

Ellers var det ikke overraskende en del silkevesker i Thailand.

Ja, jeg er blitt kjempeglad i denne. God kvalitet er det også. :rødme: Jeg er ikke sikker på hvor den er kjøpt, men det kan jeg spørre om i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på hvor den er kjøpt, men det kan jeg spørre om i morgen..

Nå har jeg adressen, hvis noen er interessert! Det er derfra hun (som jeg fikk veska av) hentet bildet av veska også, når jeg lurte på om hun hadde et for å legge på forumet for noen dager siden :)

Veska mi er kjøpt i en butikk som heter "Frangi", og har webside her: http://www.frangi.no . Ser ut som de selger smykker i tillegg til vesker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå har jeg adressen, hvis noen er interessert! Det er derfra hun (som jeg fikk veska av) hentet bildet av veska også, når jeg lurte på om hun hadde et for å legge på forumet for noen dager siden :)

Veska mi er kjøpt i en butikk som heter "Frangi", og har webside her: http://www.frangi.no . Ser ut som de selger smykker i tillegg til vesker ?

*sniff-sniff* Her lukter det egenreklame lang vei. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sniff-sniff* Her lukter det egenreklame lang vei. :fnise:

I wish! Den rosa strandveska på førstesida har jeg lyst på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...