Gjest *Mim* Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Jeg prøver å få to rammer med tekst inn på et A4-ark, for å spare litt papir. Bruker Word, og har Windows Vista. Hvorfor pokker kommer ikke utskriften liggende, når jeg ber om å få det i utskriftsoppsettet? Må jeg forlenge arket og putte de to rammene ved siden av hverandre i Word? Argh! jeg har da fått til dette før!
Gjest En annen mann Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Jeg prøver å få to rammer med tekst inn på et A4-ark, for å spare litt papir. Bruker Word, og har Windows Vista. Hvorfor pokker kommer ikke utskriften liggende, når jeg ber om å få det i utskriftsoppsettet? Må jeg forlenge arket og putte de to rammene ved siden av hverandre i Word? Argh! jeg har da fått til dette før! Det kan tenkes at den andre rammen går utover det som er plass på arket. (Merk at word legger inn marginer her og der, så selv om det tilsynelatende ser ut som om det er plass til alt, så er ikke det alltid tilfellet.) Sjekk forhåndsvisningen før utskrift og kontroller at begge rammene kun befinner seg på èn side.
Gjest Bond Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Er du sikker at du har Page Setup riktig? Ellers - du kan jo like godt ha alt formattert som vanlig i Word og bare skrive ut 2 sider på ett ark, de fleste skrivere har jo en funksjon for dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå