Gå til innhold

hvor ofte teste seg for graviditet?

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Saken er at det er idag 37 dager siden siste menstruasjon.

Siste gang jeg hadde sex var for 16 dager siden. (han er bortevekk på jobb, yeah.........)

Testet siste gang søndag, altså 14 dager etter sex. Negativ.

Puppene har vært ømme i 1,5 uke, bla bla. Men alle symptomene er de samme som man kan ha av pms. Og av varmen som herjer.

Har uregelmessig menstruasjon, så vanskelig å vite når eggløsning var. For alt jeg vet er det NÅ! (men da synes jeg eggene pent kan vente til helgen, for da kommer gubben hjem... :sjarmor: )

Hvor lenge skal liksom pms vare da????

Når kan jeg senest forvente at en eventuell graviditet viser seg på testen?

Tenker jo som så, at sæd kan overleve opptil 4 dager, så hvis eggløsningen ikke var før 3-4 dager etter sex, så kan jeg være gravid men for tidlig å teste.

Riktig teori?

Mensen vet jeg jo kan for enkelte variere i mellomrom på flere uker og måndter.

Blir gaaaal!

Kom mensen, eller la det bli positivt på testen! Sånn sett litt enklere med p-piller, aldri mensen når gubben er hjemme, aldri på ferie. Nå kan den jo komme når som helst.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Riktig tenkt ang sæd og EL ja.

Selv har jeg også uregelmessig mens, mellom 4-6 uker som regel. Når det er 6 uker har jeg pms i to uker! Da er både jeg og alle andre rundt meg passe lei.

Når jeg selv var prøver svei jeg av utrolig mange tester pga sen mens. Håper er der så lenge den ikke er der.

Hvis du hadde EL fire dager etter sex, så burde en test være positiv ved graviditet om 2-4 dager.

Lykker til!

Gjest StoreSky
Skrevet

Såå senest torsdag/søndag bør jeg eventuelt forvente postiv test? Og etter det bare å vente på mensen....aarrghhhh!

UTÅLMODIG!!! :sjenert:

Ja, det går med noen tester ja her, heldigvis så har man jo billigestester.com - eller hva det heter igjen.

Skal prøve å holde meg til fredag, drar til sverige i helgen. Og da blir det drikking.

Ikke lett dette her!

uhommmmmm ohmmm ohmmmmmm *mediterer og slapper av*

Gjest StoreSky
Skrevet

Negativ teste idag morges. (de billig-testene, stav-varianten) Og fremdeles ingen tegn til menstruasjon.

40 dager siden siste mens, 19 dager siden sex..... (men idag!!)

Gjest StoreSky
Skrevet

43 dager.....og venter og venter!

Flere der ute med laaange sykluser??

Skrevet

Ja da, jeg er også her...

Trodde jeg var stabil på 34 etter 5*34(35) og synes egentlig det var lenge. Men forrige var 45 og nå er jeg på 38 og jeg venter fremdeles. Har ikke testa nå, prøver egentlig å unngå det så lenge som mulig, har hittil bare 2 ganger, blir så skuffa når den er negativ. :tristbla:

Skulle ønsker syklusen hadde vært så lang før, når mensen var en pest og plage, men neida da kom den kl. 10 hver fjerde tirsdag.....

Gjest StoreSky
Skrevet

Er det ikke typisk ;)

Litt småblødning i morges (tynt tynt utflytende rosa på dopapiret), men hatt mye sex -så enten kommer det vel sikkelig blødning, eller så er det bare fordi livmora er øm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...